Klusweek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linbabylin, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nee ik weet inderdaad niet wanneer mijn ei is geweest! Ookal denk ik door de buikpijn en slijmverlies die dagen dat het mijn ei is geweest (achteraf) Toevallig hebben wij dus wel die dagen geklust. Ik durf nog niet te testen.. ik wil mezelf niet teleurstellen. Ik heb nooit wat van mijn cycli gesnapt en wie weet is deze wel erg lang? Ik heb gezegt dat ik volgende week vrijdag een test doe, tenzij ik me anders ga voelen natuurlijk ;) Betrapte mezelf zaterdag erop dat ik echt alle luchtjes rook en heb erge last van mijn darmen en gloeiend gevoel in mijn gezicht. Niet extreem slijmverlies o.i.d. Erg he.. het is voor ons de 3de keer om zwanger te raken en nog weet ik niet hoe t voelt :p

Thecat; Hahaha lucky you 8)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    is tempen niet iets voor jou? Geeft je heel veel inzicht en verteld je exacte dag dat je je ei hebt gehad vooral als je er ook nog eens ovutesten bij gebruikt en dan kan je pas ook echt weten wanneer je kunt testen. Spannend hoor meis...ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong (5dpo) en ik heb ook wel wat klachtjes, maar weet niet of mijn lichaam me voor de gek houdt dus afwachten maar ;)

en the cat kan je niet even wat Hcg deze kant opblazen voor ons :p:D

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik blaas al

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja ik ben er vorige maand mee begonnen maar ik kwam er echt niet uit, ik ben er ook veelste chaotisch voor ;) Ik heb wel ovutesten in huis, die wilde ik na deze cyclus gebruiken. Ja je lichaam kan je zo voor de gek houden.. we wachten af ;)

Thecat; Thanks ;)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D nou hopen dat het geholpen heeft :D

Ik wil misschien al zondag of maandag testen maar eerst aankijken wat mijn eventuele voorgevoel gaat zeggen en wat mijn temp en lichaam doet natuurlijk maar als t zo blijft ga ik denk toch testen zou 11 dpo zijn

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik teste toch ook vroeg ik heb ook ovu testen besteld hahahaha gelukkig voor niks

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alieke, ik ben ook erg chaotisch, maar zelfs mij lukt het :p....als ik je kan helpen is geen probleem of moeite hoor :)

@The Cat, o wat lekker joh...ik heb ook super veel cb digitaal liggen...nog 20 testen haha, ik hoop ze ook niet meer nodig te hebben.

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik wilde ze deze maand voor het eerst met ovu testen gaan werken

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja lekker hoor, dus de 4e ronde was t raak bij jullie :D echt geweldig :D

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja erg snel hahah

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heerlijk is dat, ik ben de eerste keer zwanger geraakt van voor t zingen de kerk uitgaan ;) haha sorry voor de details maar had dat nooit verwacht hihi

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    de details krijg je hier veel hehahaha nee wij hebben bewusty geklust

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lief van je!! Eerst maar even deze cycli afwachten, of niet ;)

Bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt, 2de in de eerste ronde en ja de 3de.. dat is nog afwachten ;)

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hihi leuk allemaal tot nu toe geen problemen gehad dus gelukkig!

Nou als ik jou was zou ik meteen beginnen :p maar alleen als je t echt wilt natuurlijk en zoals ik al zei het is voor mij echtgeen moeite jou te helpen, zo ben ik er ook gekomen en wie weet kan jij dan wel weer iemand anders helpen ;)

15. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Dit is onze eerste echte ronde (vorige maand waren we allebei ziek tijdens mijn eisprong :S). We hebben iedere dag geklust, maar nu heb ik er igg een blaasontsteking aan over gehouden. Hopen dat er ook iets moois van gekomen is. Vanaf 25 nov kunnen we testen :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Welkom meis, oehh spannend hoor en die blaasontsteking komt waarschijnlijk door het vele klussen ;)

17. malibu

malibu Lid

19 okt 2010
    40
    0
    0
    kantoorjuf
    hilversum
    ik hoop dat bij mij 'elke dag' ook goed geholpen heeft.
    borsten alwel weer wat gevoeliger,en vandaag meer romig wit slijmverlies.
    haalde mijn kind op bij de opvang en ik kon ruiken dat ze wat hadden gebakken in de keuken,dus ik vraag'heb je wat gebakken vandaag,het ruikt zo lekker hier? bleek dat ze al een paar uur terug wat gebakken hadden,dus een goeie geur....is toch een symptoom?

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat is een symptoom

19. malibu

malibu Lid

19 okt 2010
    40
    0
    0
    kantoorjuf
    hilversum
    Cat: jij nog van harte gefeliciteerd!!!Goed geklust zo te zien,haha..
    Wij hier ook tijdens de vruchtbare periode 6 dagen achtereen,toen een dag niet,en de dag daarop weer...ha ha...ik heb er nu echt genoeg van!!!:$

Wat lief van je thanks :), ja geef nog maar 1 a 2 keer per dag dus is niet meer zoveel eerste 11 maanden volledig gegeven...lang verhaal ;). 8 maanden is toch ook super goed!!! Waarom ben je gestopt? Als ik het vragen mag hoor ;)
    ik wou gedeeltelijk afbouwen,alleen avond en ochtend zelf voeden,zodat ik niet meer ging kolven op het werk..en toen liep alles terug!

20. malibu

malibu Lid

19 okt 2010
    40
    0
    0
    kantoorjuf
    hilversum
    ik heb (veel te vroeg) een test gedaan,en er is een klein streepje!Nog wel een week van te voren,met avondurine.
    maandag is op zijn vroegst mijn nod.

Ik zit of heb een blaasontsteking,dus ik dacht even mijn urine checken in een glazen potje,kijken of het troebel is,dan weet ik dat ik ontsteking heb. meteen een test achteraan gedaan.
    zit nu aan de cranberrysap...brrrr,wat vies!

Was vandaag erg misselijk,en duizelig,had ik bij mijn vorige zwangerschap ook..heb vanmiddag zelfs 2 uur geslapen,zo moe.

ik ga alleen nog niet te vroeg in blije sferen zijn,heb ook al een aantal mk op mijn naam,helaas.maar een klein vreugdekreetje mag best

Deel Deze Pagina