Oehhhh spannend, was aan t bijlezen dus vandaar onnodige vragen haha maar wat goedddd!!!!!!! echt spannend!!! Ik hoop dat je zwanger bent van een plakbeeb Over BV, ik had ook een terugloop na afbouwen alleen ben gewoon door blijven gaan en haar gewoon telkens aanleggen en op een gegeven moment kon ik gewoon om de 12 uur voeden. Nou super spannend ben voor je aan t duimen
ik heb nu een ab kuur tot en met zondag,daarna is ook mijn nod ,dus dan testen? mischien vrijdag nog wel een keer,heb er namelijk nog 2.. bij de huisarts hadden ze ook getest,die was wel neg zeiden ze. ben nog steeds misselijk,en ruik echt heel goed!borsten blijven gevoelig.
ik krijg maar geen banner... zie dat er oom een filmpje van is,hoe het moet,maar ik zie het woordje banner niet eens ergens in de balk staan.
goede symptomen iig eerste een banner maken bv hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ dan de bbcode kopieren dan naar handtekening wijzigen (eerst naar gebruikersinstellingen) en die plakken en opslaan Laat maar weten of het je gelukt is
Wij moeten ook aan de bak van de week Alleen is het niet zeker of ik een ei krijg :S Ik heb de prikpil gehad, ben ongesteld geworden, dus ik kan niet zeker zeggen of nu alles normaal is.....maar klussen kan geen kwaad lijkt me :d
weet ik, heb ik 10 keer gedaan maar hij springt steeds terug op vandaag! ik geef het op, heb zeer weinig geduld:d