Voorteken of buikgriep?

Discussion in 'De bevalling' started by xSimone, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heeee!

Al 2 dagen last van hoofdpijn, vanmorgen was dat wat erger (kan ook vanuit m'n nek komen, heb zere nek). Paracetamol ingenomen en gaat nu beter.
    Ook aantal dagen iets meer last van me rug, met momenten (voornamelijk middenrug) trekt wat naar me buik/zijkanten. Met soms steken.
    Nu enorme druk gevoel in onderbuik, vagina en benen/liezen, vanmorgen ook diarree, niet heel waterig maar niet zo als anders zeg maar, sorry voor de onsmakelijke informatie!
    Nu ook beetje misselijk ,maar nog niet zo erg dat ik t gevoel heb te moeten overgeven, ben de gehele zwangerschap bijna niet misselijk geweest...

Zullen dit voortekenen zijn van de bevalling of buikgriep? Ben vandaag 38 weken!

Liefs xSimone

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ze zeggen dat je lichaam zichzelf opschoont voor de bevalling, dus ik vind het best hoopvol klinken! Jammer genoeg weet je dit soort dingen pas achteraf :( Ik ga voor je duimen meid!

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Laten we t hopen. Dankjewel! Is ook niet dat ik elke x diarree heb, maar ja. We sil see. Ik hoop dat t gauw opgang komt.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Het kan. Bij mij begon het met voorweeën en 2 dagen lang overgeven. Maar je weet het inderdaad pas achteraf

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Tjsah.. Hier al 5 weken last van pijnlijke voorweeen. Ook dagen ineens met diarree, waarvan ik dus ook dacht: He, misschien gaat het nu gebeuren... Maar nee.. Ook misselijk zo af en toe.. Hoofdpijn kan ook van de warmte komen!

Maar ik hoop voor jou dat het een begin is..:D

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oh main, ik heb ineens ontiegelijk buikpijn, steken niet normaal! 't blijft een beetje hangen, soms héél even een paar seconde weg, en toch weer terg! Onder in m'n buik.
    Pfoeeeh moet 't echt weg zuchten, maar twijfel nog of 't weeën zijn, dus ze zeggen zolang je twijfelt zijn het waarschijnlijk geen weeën, want als je weeën hebt dan weet je echt echt wel zeker! En 't blijft wat hangen, gaat bijna niet weg, dus denk 't niet.
    Als ik loop doet 't ook ontiegelijk pijn.

Net erg veel afscheiding, geel/wit. Maar iig geen prop.

7. Annelin

Annelin Actief lid

Aug 23, 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend! Houd ons op de hoogte als dat mogelijk is ;)

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik merk nu trouwens, dat 't wel af en toe weg gaat en weer terug komt.. En als de kleine beweegt krijg ik ook steek scheuten!!
    Arrgh, zelfs niezen doet pijn in m'n onderbuik!!

@Annelin: Vast wel mogelijk! Ik houd jullie wel op de hoogte.. Maar zal vast niets gebeuren, ik weet niet, maar heb d'r een hard hoofd in :$:(

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben wel even benieuwd. Voelen weeën echt als krampen, alsof je ongesteld moet worden zoals ik veel lees, of alsof je héél nodig moet poepen en daar buikpijn van hebt. Of kan 't ook zoals ik nu voel, om de zoveel tijd gewoon een enorme steek gevoel geven? 'T voelt namelijk niet alsof ik ongesteld moet worden, maar heb soms gewoon echt enorme steken!!!

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik vind t erg lastig. Ene kant heb ik wel echt steken maar andere kant ook zo'n druk alsof t voelt ongesteld te moeten worden, maar geen krampen iig.

11. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Dan bel je de vk toch gewoon even.. ?

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Ben heel benieuwd hoe t nu gaat! Klinkt wel hoopvol allemaal ;)

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb nog enorme steken in mn onderbuik maar t blijft wat aanhouden! Voel me kleine gelukkig wel.
    Maar ja, wat ik er mee moet!?

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Wat ik me kan herinneren van mijn weeën is dat de pijn langzaam kwam opzetten...zich als een golf over mijn hele buik verspreidde en na een minuutje (de piek) weer langzaam minder werd. Echt steken waren t niet en ook niet die menstruatie pijn. Meer het gevoel van harde buiken maar dan vele malen erger.
    Zo heb ik t ervaren...maar misschien dat t bij andere mama's weer heel anders voelde.

Heel veel succes! Zou leuk zijn als t al begonnen is hè ;)
    Trouwens in zie dat ik net 1 dagje na jou ben uitgerekend ;)
    Hoop dat ik ook gauw wat ga merken hihihi. Ach ik laat t maar over me heen komen. Wacht t lekker rustig af ;)

15. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ik zou even je vk bellen, dan weet je zo hoe en wat :) sterkte!

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hoe is het Simoon ? Heb je de vk gebeld ??

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb verloskundige gebeld omdat ik vanaf vanochtend aan al enorme steek in onderbuik heb die blijft aanhouden. En vanmorgen diarree. Ze denkt voorweeën of dat t hoofdje iets aan t afknellen is. Ze zegt t zou kunnen doorzetten maar kan ook nog een hele poos duren. Als ik wat anders geks nog ga merken, zoals bloed of iets dan moet ik weer bellen.
    Ben benieuwd. Zal nog wel ff duren ben ik bang.
    Heb wel vaker steken gehad, maar dit houd wel al heel lang aan dat heb ik nog niet eerder gehad.

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb gister mer de steken de kleine nog gevoeld, maar sinds gisteravond toen ik naar bed ging niet meer... Vl ook niet toen hij z'n hand erop legde, als t vanmiddag nog zo is ga ik weer bellen! Nog steeds aanhoudende steken/druk in onderbuik.

19. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou niet afwachten maar direct bellen. Sterkte!

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hoe is het nu??

Share This Page