Wat Is dat voor onzin? Steeds als ik voedingskleding zoek dan vind ik die kleding maar dan voor zwangeren. Afgezien van tandem mama's (die ongetwijfeld in de minderheid zijn) voed je toch niet in je zwangerschap, en ben je dus niet zwanger als je voedt??
bestaat er dan voedingskleding?? ik gebruik gewoon mijn eigen kleding.. geen extra kosten gewoon normale truitjes en soms ook gewoon laagjes kleding.
Heb altijd gedacht dat ze dat doen zodat je ze zowel in de zwangerschap als tijdens de voedingsperiode kan dragen. Ik draag op dit moment ook voedingstops in de zwangerschap maar ik ben idd een van die uitzonderingen #toekomstigetandemmama
Ik ook hoor maar soms snak ik naar een shirt wat er gewoon voor gemaakt is. Maar ik vind dus alleen positie voedingskleding :s
heb ook gezien, vond ik ook vreemd. Ik dacht in het begin net na je bavelling wel lekker. heb het toen niet aangeschaft, vond het overbodig. En iderdaad behalve als je zwanger bent en voedt is dat ideaal, maar dat komt minder vaak voor dan nietzwanger bv mama's
ik ben ook een tandem mama en heb vaak een lage hals aan maar heb ook wat mama zwanger/voedings kleding waarvan ik echt denk dat pas je nooit met een dikke buik hoor haha volgents mij is dat van H&M dacht ik
Ja haha, ik heb me hier ook al eens over verbaasd. Ik snap dat het ook zonder die kleding kan, maar ik draag graag hoge halzen ipv lage dingen, en dan zit ik toch heel vaak met een blote buik/rug... Of ik merk nu dat een aantal hempjes die ik dan naar beneden doe heel lelijk worden aan de bovenkant, uitgelubberd... Ik heb wel 2 voedingsshirtjes van de H&M, 2 voor 25 euro, die zijn wel fijn! Simpele dingen, maar voor ergens onder in de winter wel fijn.
Bestel heel veel bij Voedingskleding Wel iets duurder maar dan heb je wel iets moois en minder saai dan de standaard zwarte shirts met een V-hals en soort van hemdje die ze bij de prenatal verkopen.
Ik heb gelukkig 2 shirtjes van boob ergens in de aanbieding kunnen kopen. Zijn nu mijn "thuis" kleren, lekker makkelijk voeden!
Dat is een geweldig idee!! Ik heb nog wel een of twee oudere shirtjes liggen, ik ga het vanmiddag meteen proberen!!
Ik zag het eigenlijk altijd andersom: zwangerschapskleding kan je nadien ook nog dragen (het duurt meestal toch nog een tijd voordat je terug in model bent) omdat je er borstvoeding mee kan geven. Er is inderdaad de nodige kleding speciaal voor borstvoeding, al vind ik die ook echt prijzig. Maar heb zelf altijd gewone kleding gedragen, een topje onderaan dat je naar beneden kan trekken en een t-shirt dat ik omhoog trok.
Ik had voedingskleding zonder dikke buik hoor. Kwam toevallig nog 1 op zolder tegen van h&m mama. is gewoon een t shirtje. het andere wat ik had was van noppies
Ik heb -uitgezonderd de bh's- altijd gewoon mijn normale kleding gedragen. De borstvoedingskleding is vaak toch erg beperkt in keuze en vaak niet mijn smaak.
ik droeg altijd een voedingshemdje van de HM onder mijn 'gewone' kleding. shirt omhoog, buik nooit bloot
Ik zag toevallig gisteren leuke voedingskleding op ikbenmama.nl. Moest meteen aan dit topic denken. Ik draag gewoon normale kleding. Thuis is het strippen geblazen en in het openbaar gooi ik er meestal een wijd shirt over tijdend het voeden.
ja irriteer ik me ook aan, wanta l mn positie truitjes zijn wel geschikt alleen teveeel stof... dus standaard hempje plus truitje