Onze dochter is nu ruim 3 weken oud. Vannacht meldde ze zich pas na ruim 5,5 uur voor een voeding. En zelfs nu viel ze na een paar slokken weer in slaap. Eerst was ik verheugd, maar nu denk ik: waren hier geen regels voor, hoe lang een pasgeborene zonder voeding mag? Ik weet ze niet meer. Wie kan me helpen?
Dat ligt ook wel aan het gewicht v je kleintje.. Mij s altijd verteld dat er de eerste weken 6 uur tussen mogen zitten bij een.normaal gewicht.. Mijn zoontje was wat licht bij zijn geboorte (2370) en mocht 4 uur tussen omdat hij echt niet wakker kon worden om de 3 uur.. Maar met 3 weken mochten ook wij er meer uur tussen laten, alleen kwam hij vaak wel eerder dan die 6 uur. Ik zou dus zeggen; prima! Als ze overdag gewoon.goed wakker is voor de voedingen en.goed drinkt lijkt ze gewoon.al keurig een.dag/nacht ritme te gaan nemen!
Gemiddeld gezien mogen ze tot een week of 6 eens per 24 uur een periode van 6 uur tussen de voedingen laten.
Dank voor de reactie. Die (bijna) 6 uur is alleen snachts. Overdag komt ze gewoon netjes om de 3 uur en soms nog wel eens een keer extra. Komt dus wel goed denk ik.