Hier ruim 2 jaar koemelk-, soja- en eivrij gegeten i.v.m. de allergie van mijn dochter. En (gelukkig) nooit een druppel KV zelf gedronken. Mijn advies: zoek een echt goede diëtist(e). Ik ben na 2 diëtisten bij Stefan Kleintjes terecht gekomen. Super, echt heel veel aan gehad. Veel succes in elk geval.
Gewoon zelf maken! Is heel makkelijk! Ik doe ze voor het slapengaan in de week, blender ze in de ochtend. Dit recept heeft het over eenpanty, ik gebruik een dunne theedoek, maar misschien is panty wel beter. Maak je eigen amandelmelk in 3 simpele stappen | Culy.nl
hee bedankt wat grappig! is misschien ook wel goedkoper? Alleen waar haal je dan weer agavesiroop of kan suiker ook?
Ik heb 2 superarkten in het dorp, kleine en een grote(re) ze hebben zowat alles van alpro behalve amandel hazalnoot en ricedrink Wel rijstmelk van Vivera maar daar zit niks in. I nmiddels heb ik een pak gekocht om te proberen, wel vrij duur..
Nou agavestroop is compleet tuig, dat zou ik achterwege laten. Ik neem gewoon een beetje suiker, of zoet het niet. Amandelen zijn het goedkoopst bij de groothandel, of in Duitsland (mocht je daar eens bij een Aldi komen).