Kan je opnieuw beginnen met bv

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door stampertje, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb bij onze jongste best wel lang bv gegeven maar nou vraagt ze er de laatste tijd weer om. Sinds ze gestopt is met bv is huidje heel erg droog en zit heel haar gezicht onder de uitslag en is ze heel erg vaak verkouden. Zal ik haar weer bv kunnen geven zodat ze zich lekkerger voelt? Kan ik haar dan aanleggen of moet ik voor haar kolven??? Kan dat nou of moet ik hiermee wachten tot na de bevalling???

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou sowieso wachten tot na de bevalling. Tegen die hormonen kun je niet in gaan kolven, die houden toch alles tegen. Terwijl na de bevalling de melk vanzelf komt. Wil je af en toe een beker melk voor haar kolven of wil je haar echt terug aan de borst?

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    In een beker vind ik goed genoeg Ik weet niet of ze nog uit de borst kan drinken het is natuurlijk al een paar maanden geleden dat ze er niet meer uit drinkt en misschien bijt ze er nou wel in!!! Ik heb al wel melk dus denk als ik de kolf gebruik dat het al gelijk komt maar ik weet niet of dat mag omdat ik natuurlijk al gestopt ben.

4. 4days

4days Niet meer actief

Je kunt het altijd proberen, het kan in ieder geval geen kwaad, voor je dochtertje niet en voor de baby ook niet. In het ergste geval komt er gewoon niets of niet veel uit, en dan zou ik gewoon nog een paar weekjes wachten.

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Als het al een paar maanden geleden is, is de vraag vooral of je dochter het principe borst nog begrijpt...Dat is meestal het grootste probleem bij relacteren.
    Verder zou ik gewoon is zien wat er gebeurd. Wat Cossy al zegt, voor je kinderen kan het geen kwaad.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je al melk hebt kun je kijken wat er gebeurt als je haar gewoon een keer aanlegt. Als ze het nog kan, prima, da's heel fijn in de kraamweek, als de nieuwe baby de stuwing niet in z'n eentje kan wegdrinken.
    Anders zou ik even wachten tot de baby er is, en haar gekolfde melk geven.

Deel Deze Pagina