Onze dochter is baby-af...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandana, Dec 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Zucht..... vorig jaar was de bevalling begonnen. 's Ochtends om 5 uur de vliezen gebroken en nu waren we weeën aan het tellen :)
    Rond 22-22:30 uur gingen we naar het ziekenhuis, waar de weeën stopten. De volgende dag gingen we verder in hoop en wanhoop... tot om 16:16 uur onze prachtige dochter geboren werd!

We hebben versierd, morgen is ze 1 jaar!!! Zaterdag houden we het feest. Man wat ging dit jaar snel.... en hoe konden we ooit denken dat onze tweede kind al zo dichtbij zou zij nu. We zijn kompleet!

Foto enkele dagen oud:
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/28006_430211157044714_653786085_n.jpg

Foto's van nu:
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1480748_584425588289936_1710224567_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1459088_588616397870855_1655362264_n.jpg

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's! Gefeliciteerd!

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    aahhh!!! wat een lieve foto's! dat tandje op de laatste foto met de kerstmuts:D

hoorde je het vroeger niet iedereen zeggen, geniet maar ze zijn zo groot...
    nou 3 x knipperen met je ogen en je bent een jaar verder!:$

heerlijk zo even een avondje bewust terug denken aan een jaar eerder, toen je er net wat anders bij zat/lag;)

maar wat een heerlijke tijd ga je nog krijgen, praten ontdekken, ontwikkelen en de oh zo gezellige peuter pubertijd;)

genieten meis, bewust genieten van je kleine dingen en veel foto's maken zodat je alle leuke en minder leuke dingen nog terug kan kijken, doet mij altijd goed!

en alweer zwanger van versie 2.0, gefeliciteerd! wat leuk!

4. Jekil

Jekil Actief lid

Sep 29, 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    7 maandjes geleden zat ik er ook zo bij. Inclusief de tweede op komst. Zo herkenbaar! Melancholisch en gelukkig tegelijk. Wat brengt een kind toch veel geluk, hè? (En een boel toestanden ;))

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Oh.. Tranen van ontroering omdat ik (met een dl van pas een half jaar) hetzelfde voel. Zo'n klein freubeltje, nu al een echte meid. Gaat inderdaad zo snel!

6. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Proficiat met jullie mooie meisje! En wat gaat de tijd toch snel hè!

7. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Proficiat! Hele mooie foto's van jullie mooie meisje!
    Het had mijn verhaal een week geleden kunnen zijn.

In plaats van meezingen met 'lang zal ze leven' terwijl ik het taartje met kaarsje binnenbracht, kon ik alleen maar snotteren!;):D

Vind het prachtig dat ze alweer zo'n dametje is maar tegelijkertijd ook heel emotioneel zo'n eerste verjaardag!

Veel plezier vandaag en zaterdag!

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
    Gek he, hoe snel het gaat.
    En wat een verschil in 1 jaar:).
    Veel plezier vandaag.

9. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat heeft ze al lang haar! Mijn dochtertje heeft nog steeds niet zoveel haar... gisteren werd er weer gevraagd of ze een jongetje of meisje is (grrr en ze had nog roze aan ook:( ). Dus kan niet wachten op die lange haartjes :) Veel plezier zaterdag!

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Proficiat met de verjaardag van je dochtertje.

Het gaat echt snel he. Ik was Dylan vanochtend nog aan het bekijken, ik vind zijn gezichtje ineens meer peuterachtiger als gisteren. Het gaat ineens zo snel

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Gefeliciteerd!

12. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dank jullie voor de lieve reacties. Inderdaad melancholisch en gelukkig. Ik lag vorige jaar om deze tijd ietwat voor pampus door de remifentanyl en gingen ze de weeënopwekkers ongeveer aansluiten. Om 12 uur was besloten dat ik dat toch moest krijgen en om genoeg krachten over te hebben voor het persgedeelte haalden ze me over om toch pijnmedicatie aan te nemen. Goede keuze geweest overigens...

Nog 3 uurtjes en dan is ze echt..... echt officieel 1 jaar oud ;)

13. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    ... ik weet het bericht ook nog op de minuut af te timen haha!

14. Hoi Sandana, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje!! Jaa dat het snel gaat weet ik ook al te goed. Oudste wordt over 6 dagen alweer 4 jaar. Hij is zo'n grote jongen geworden. En de jongste zet de hele boel al maanden op stelten, echt een ondeugd.
    Verloopt je zwangerschap goed? Ook nog maar een paar weekjes! :)

15. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hey babyengel, wat leuk!

Pffff.... om 16:13 zei ik tegen mijn man 'over 3 minuten werd ze geboren' en meteen barstte ik in snikken uit van puur geluk. Wat dat na een jaar nog met je doet zeg!

Deze zwangerschap wordt wat zwaar mn de bekkenbodem. En een echt grote buik in vergelijking met die bij de eerste. Maar goed.... nog 9 weken :)

Bij jou dus ook alles goed lees ik. 4 en 1 jaar, wat een kerels al zeg!

16. Storm

Storm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

17. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Gefeliciteerd met je dochter!
    Mooie datum is ze geboren;)

18. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Gefeliciteerd! Wat vliegt de tijd snel voorbij hè, haha sta er zelf ook van te kijken.

19. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaaaa wat vliegt de tijd.... ontzettend.

Wel fijn dat het weer zonnig was.... dat was tijdens de bevalling ook zo :)

Share This Page