Zucht..... vorig jaar was de bevalling begonnen. 's Ochtends om 5 uur de vliezen gebroken en nu waren we weeën aan het tellen Rond 22-22:30 uur gingen we naar het ziekenhuis, waar de weeën stopten. De volgende dag gingen we verder in hoop en wanhoop... tot om 16:16 uur onze prachtige dochter geboren werd! We hebben versierd, morgen is ze 1 jaar!!! Zaterdag houden we het feest. Man wat ging dit jaar snel.... en hoe konden we ooit denken dat onze tweede kind al zo dichtbij zou zij nu. We zijn kompleet! Foto enkele dagen oud: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/28006_430211157044714_653786085_n.jpg Foto's van nu: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1480748_584425588289936_1710224567_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1459088_588616397870855_1655362264_n.jpg
aahhh!!! wat een lieve foto's! dat tandje op de laatste foto met de kerstmuts hoorde je het vroeger niet iedereen zeggen, geniet maar ze zijn zo groot... nou 3 x knipperen met je ogen en je bent een jaar verder! heerlijk zo even een avondje bewust terug denken aan een jaar eerder, toen je er net wat anders bij zat/lag maar wat een heerlijke tijd ga je nog krijgen, praten ontdekken, ontwikkelen en de oh zo gezellige peuter pubertijd genieten meis, bewust genieten van je kleine dingen en veel foto's maken zodat je alle leuke en minder leuke dingen nog terug kan kijken, doet mij altijd goed! en alweer zwanger van versie 2.0, gefeliciteerd! wat leuk!
7 maandjes geleden zat ik er ook zo bij. Inclusief de tweede op komst. Zo herkenbaar! Melancholisch en gelukkig tegelijk. Wat brengt een kind toch veel geluk, hè? (En een boel toestanden )
Oh.. Tranen van ontroering omdat ik (met een dl van pas een half jaar) hetzelfde voel. Zo'n klein freubeltje, nu al een echte meid. Gaat inderdaad zo snel!
Proficiat! Hele mooie foto's van jullie mooie meisje! Het had mijn verhaal een week geleden kunnen zijn. In plaats van meezingen met 'lang zal ze leven' terwijl ik het taartje met kaarsje binnenbracht, kon ik alleen maar snotteren! Vind het prachtig dat ze alweer zo'n dametje is maar tegelijkertijd ook heel emotioneel zo'n eerste verjaardag! Veel plezier vandaag en zaterdag!
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Gek he, hoe snel het gaat. En wat een verschil in 1 jaar. Veel plezier vandaag.
Gefeliciteerd! Wat heeft ze al lang haar! Mijn dochtertje heeft nog steeds niet zoveel haar... gisteren werd er weer gevraagd of ze een jongetje of meisje is (grrr en ze had nog roze aan ook ). Dus kan niet wachten op die lange haartjes Veel plezier zaterdag!
Proficiat met de verjaardag van je dochtertje. Het gaat echt snel he. Ik was Dylan vanochtend nog aan het bekijken, ik vind zijn gezichtje ineens meer peuterachtiger als gisteren. Het gaat ineens zo snel
Dank jullie voor de lieve reacties. Inderdaad melancholisch en gelukkig. Ik lag vorige jaar om deze tijd ietwat voor pampus door de remifentanyl en gingen ze de weeënopwekkers ongeveer aansluiten. Om 12 uur was besloten dat ik dat toch moest krijgen en om genoeg krachten over te hebben voor het persgedeelte haalden ze me over om toch pijnmedicatie aan te nemen. Goede keuze geweest overigens... Nog 3 uurtjes en dan is ze echt..... echt officieel 1 jaar oud
Hoi Sandana, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje!! Jaa dat het snel gaat weet ik ook al te goed. Oudste wordt over 6 dagen alweer 4 jaar. Hij is zo'n grote jongen geworden. En de jongste zet de hele boel al maanden op stelten, echt een ondeugd. Verloopt je zwangerschap goed? Ook nog maar een paar weekjes!
Hey babyengel, wat leuk! Pffff.... om 16:13 zei ik tegen mijn man 'over 3 minuten werd ze geboren' en meteen barstte ik in snikken uit van puur geluk. Wat dat na een jaar nog met je doet zeg! Deze zwangerschap wordt wat zwaar mn de bekkenbodem. En een echt grote buik in vergelijking met die bij de eerste. Maar goed.... nog 9 weken Bij jou dus ook alles goed lees ik. 4 en 1 jaar, wat een kerels al zeg!
Jaaaaaaaaa wat vliegt de tijd.... ontzettend. Wel fijn dat het weer zonnig was.... dat was tijdens de bevalling ook zo