zoon 1 jaar probeert uit ledikant te komen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyLaila, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    #1 LadyLaila, 1 okt 2013
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
    Wie kan ons helpen. Mijn zoontje is net 1 jaar oud maar al een wild mannetje maar zit met een probleem met zijn ledikantje die staat al op de laagste stand maar hij probeert er al uit te komen. Nu lukt het hem met zij gewicht ertegem te duwen dat het bedje al verschuift dat vond ik niet zo erg maar ben erachter gekomen dat hij ook al probeert eruit te klauteren. Slaapzak geprobeerd maar lukt hem toch wat moeizamer maar toch. Toen maar in campingbedje en binnen notime staken zijn schouders der al uit dus hij hing erin. Maar welk bed kan ik dan halen voor hem. Of heeft ie, and anders een andere idee

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Is het een optie om hem in een peuterbedje te leggen?

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.277
    11.000
    113
    Maar hoe doet hij dat dan? Mijn dochter is ouder dan de jouwe, maar de rand van haar ledikant komt tot haar schouders - en ze heeft echt niet de kracht in haar armen om zich helemaal op te drukken of trekken! Voor het verschuiven kan een zwaar (verzwaard) bed helpen, hier een bedje van dik MDF dat ik al nauwelijks van zijn plek krijg, laat staan zij.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dat kan an sich wel, MadeInUsa. De tweede dochter van een vriend van mij kon over het traphekje heen klimmen toen ze 1 jaar oud was. Bovenkant vastgrijpen, voeten tegen de spijlen en gaan met die banaan! Zij is gewoon erg sterk.

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik zeg peuterbedje. Wellicht wat vroeg maar niet iedereen is hetzelfde gelukkig.

6. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Hij zet zijn handen op de rand en dan voetjes tegen dezijkantjes en hup klimmen maar.hij is vrij sterk doet al vanaf dag 1 dingen dat ik denk wat snel. Maar welk peuterbed zouden jullie mij aanraden alleen aand ie gedachte al maakt mebang want daar kan hij ook ui tvalen

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hah mijn dochter is net een jaar geworden en doet ook haar best... Denk dat je best een groot bed koopt, en dan zo'n rand erop zet zodat hij er niet uit kan vallen in zijn slaap. Klimt hij toch uit dat bed, dan valt hij tenminste niet van zo hoog als bij een babybedje.

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Mijn dochter is anderhalf en ik heb nu een peuterbedje gekocht omdat ik het ook niet meer vertrouw. Ik heb een peuterbedje van little tikes, deze heeft een huisje aan de voorzijde. De zoon van mijn vriend lag met een jaar ook al in een peuterbedje, hij had een thomas de trein bed.

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Proberen in een peuterbedje.
    Of in gewoon een 1 persoonsbed.
    Onze vent klimt er nu pas uit dus gisteren een nieuw bed voor hem gekocht.

10. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Met de oudste die sliep pas met 2 en een half jaar in een peuterbedje want die deed dat niet echt. Maar ik ga me maar verdiepen in een peuterbedje waar hij niet makkelijk uit kan vallen en kijken wat vriend zegt.

11. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Heb je niet zo`n ledikantje waar je een paar spijlen uit kan halen? Dan kan die veilig er uit klimmen of anders een matras naast zijn bed leggen dan valt hij tenminste zacht.

Deel Deze Pagina