Hoe ergopouch aantrekken???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tilly08, Dec 22, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilly08

Tilly08 Lid

Mar 1, 2019
    95
    48
    18
    Hi,

Nu het op de slaapkamer s nacht 14-15 graden wordt wilde ik mijn baby haar nieuwe 3.5 tog slaapzak aantrekken. Ik zie echter zojuist dat hij slechts voor de helft open gaat… hoe krijg je een baby er dan met goed fatsoen in??? Ze kan al een beetje zitten dus ik heb haar nu zittend met haar beentjes aan de bovenkant erin gedaan en daarna met een hand aan de bovenkant en een hand aan de onderkant opening naar binnen geschoven, maar wat een gedoe zeg! Baby vond het ook niet leuk, niet echt fijn om relaxed naar bed te gaan.

Hoe doen jullie dat? Iemand nog tips? :D

2. Tilly08

Tilly08 Lid

Mar 1, 2019
    95
    48
    18
    Oh en nog een vraagje :p

Er zit een kleding richtlijn bij maar het valt me op dat ze bij alle tog slaapzakken pas bij de laagste geschikte temperatuur een romper laten zien. Verwachten ze dan dat je de baby met alleen een pyjama zonder romper laat slapen? Dan blijft die luier toch ook niet goed zitten?

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,260
    12,636
    113
    Female
    Hier alleen romper en 4 seizoenen slaapzak

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Gewoon erop leggen, armen erin, benen dubbelvouwen en naar binnen proppen

en nee, een romper is basis…. Althans bij mij en eigenlijk alle mensen met kinderen die ik ken

Tilly08 likes this.
  5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Hier nu al 6 jaar de ergopouch in gebruik. Gewoon op de slaapzak leggen, billen en beentjes erin, dan de armen en dichtritsen.
    Qua temperatuur vind ik ze tegenvallen. De 4 seizoenen van de hema is bijvoorbeeld een stuk warmer. Heb de ukken hier altijd nog een dikke pyjama en romper lange mouwen erin aan en dan dekens eroverheen. Maar de slaapkamer hier is koud, ongeveer 10 graden en vaak kouder, dus dan zijn de extra dekens wel nodig.

Share This Page