Kma mama's ervaringen pliez..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door asmama, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Klinkt zeker als koemelkallergie! Hier precies hetzelfde verhaal. Mijn zoontje had de ene keer heel veel poepluiers, en de andere keer zo een aantal dagen niks. Ga op je moedergevoel af!
    Wij zijn uiteindelijk op de neocate uitgekomen (na de nutramigen), maar bij heel veel kids is nutramigen ook al voldoende. Heb nog 4 blikken nutramigen staan, dus als je interesse hebt, kun je ze gratis krijgen... Wel is het zo dat kma eerst bewezen moet worden, voordat je het vergoed krijgt... Dus toch maar naar de kinderarts dan?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Heb even vluchtig dit topic doorgelezen. Hier een jongen met zowel verborgen reflux alsook kma en weinig ontlasting.

De eerste 10 weken leefde Rune op mijn arm. Had continu pijn en huilde aan een stuk door. Ook heel veel kreunen, smakken en slikken.
    Na 24-uurs PH metrie een flinke verborgen reflux geconstateerd. Ook Nexium maar direct op 2 maal daags. Onze KA (specialiest in KMA en Reflux) gaf aan dat 1x daags niet voldoende is. Hij krijgt nu 2 x 5ml (aangemaakt in 10)
    Na de medicatie ging het prima. GEstopt met BV omdat ik op was maar Rune werd na een week op ha voeding onrustig. Over op de Pepti en na provocatie bleek ook een KMA een rol te spelen.

Sinds de juiste voeding en de medicatie heb ik een altijd vrolijk en zo makkelijk kind!!

Hij poepte eens in de drie/vier dagen maar had daar verder geen last van. Nu hij sinds een maand steeds meer vaste voeding krijgt, poept hij echt elke dag. Zou me daar geen zorgen over maken.

Deel Deze Pagina