Hi, Mijn zoontje is nu 5 maanden, en vindt het ontzettend leuk om zich heen te kijken. Ik zit nu erg te twijfelen de wagenbak eraf te halen(heb een x-adventure). Aan de ene kant vind ik het nog wel handig dat hij nog kan slapen in de wagenbak... Maar vind het ook leuk als hij wat meer van de wereld kan zien. Wanneer hebben jullie jullie wagen omgebouwd? Groetjes!
ik zit er ook heel erg over te twijfelen.. ik heb de mutsearts style en daar zit een vrij kleine bak op (vind ik) jayden heeft nog ong 2 cm ruimte in de lengte. soms bouw ik m ff om als ik een klein rondje met de hond ga zodat ie kan wennen maar dan evengoed valt ie gewoon in slaap. Dus ik denk dat ik dit weekend toch maar overga. misschien voor jou ook een idee om even een dagje uit te proberen?
met 6 maanden, omdat het niet meer goed paste... Zeker nu het kouder wordt, zou ik de bak nog even proberen te houden, het is een stuk warmer voor je ukkie, zo helemaal uit de wind.
Ja! Ga het van het weekend is uitproberen(als het niet teveel moeite is). Die kou had ik ook over na gedacht en dat is ook 1 reden waarom ik het nog niet heb gedaan. In de lengte past Dyon er precies in,maar hy slaapt als een kikkertje dus dat maakt ook niet uit
Gister nog een topic over geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/169072-wanneer-buggy-bugaboo-cameleon.html En als je de zoekfunctie gebruikt of onderaan dit topic kijkt zie je nog zoveeeeeeel meer dezelfde vraag.
Hier pas afgelopen maand gedaan. bas vond het niet erg om in n te kleine bak te liggen (hij was al met 5 mnd te groot voor de bak), voetjes buitenboord ze liggen idd lekker uit de wind nu. toch zolang mogelijk vol houden ook omdat ze nog te klein zijn om te zitten.
Meike is met 5mnd in de wageninzet gegaan. Ze paste niet meer in de wagenbak. Onze inzet kan helemaal plat dus als die van jou dat ook kan en dan met een lekkere voetenzak komt het vast helemaal goed
Met 6 maanden hebben wij een aparte buggy in gebruik genomen - we waren toen een maand met vakantie en namen die grote wagen liever niet mee in het vliegtuig. Wel een buggy die goed achterover kon en wat steun in de rug gaf, want ik vond ons mannetje nog wel heel klein toen. De meeste buggy-inzetten van combiwandelwagens kunnen (bijna) helemaal plat; dus als je kindje er een tijdje redelijk in kan zitten kun je het wel doen; als je merkt dat hij/zij moe wordt van het zitten laat je hem/haar gewoon lekker weer liggen. Hier trouwens altijd de buggy in de vooruit-stand; meneer vond het allemaal veel interessanter dan weer naar z'n ouders koekeloeren
Ik heb het gedaan tussen de 3e en 4e maand. Mijn zoontje wilde echt niet meer in de bak liggen en vond het heerlijk toen hij kon kijken!