Wanneer kinderwagen ombouwen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rce86, Oct 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hi,

Mijn zoontje is nu 5 maanden, en vindt het ontzettend leuk om zich heen te kijken. Ik zit nu erg te twijfelen de wagenbak eraf te halen(heb een x-adventure). Aan de ene kant vind ik het nog wel handig dat hij nog kan slapen in de wagenbak... Maar vind het ook leuk als hij wat meer van de wereld kan zien. Wanneer hebben jullie jullie wagen omgebouwd?

Groetjes!

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik zit er ook heel erg over te twijfelen.. ik heb de mutsearts style en daar zit een vrij kleine bak op (vind ik) jayden heeft nog ong 2 cm ruimte in de lengte.
    soms bouw ik m ff om als ik een klein rondje met de hond ga zodat ie kan wennen maar dan evengoed valt ie gewoon in slaap.
    Dus ik denk dat ik dit weekend toch maar overga.
    misschien voor jou ook een idee om even een dagje uit te proberen?

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 6 maanden, omdat het niet meer goed paste... Zeker nu het kouder wordt, zou ik de bak nog even proberen te houden, het is een stuk warmer voor je ukkie, zo helemaal uit de wind.

4. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ja! Ga het van het weekend is uitproberen(als het niet teveel moeite is). Die kou had ik ook over na gedacht en dat is ook 1 reden waarom ik het nog niet heb gedaan. In de lengte past Dyon er precies in,maar hy slaapt als een kikkertje dus dat maakt ook niet uit:)

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
  6. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    Hier pas afgelopen maand gedaan. bas vond het niet erg om in n te kleine bak te liggen (hij was al met 5 mnd te groot voor de bak), voetjes buitenboord :)

ze liggen idd lekker uit de wind nu. toch zolang mogelijk vol houden ook omdat ze nog te klein zijn om te zitten.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Meike is met 5mnd in de wageninzet gegaan. Ze paste niet meer in de wagenbak. Onze inzet kan helemaal plat dus als die van jou dat ook kan en dan met een lekkere voetenzak komt het vast helemaal goed :D

8. Bri

Bri Niet meer actief

Met 6 maanden hebben wij een aparte buggy in gebruik genomen - we waren toen een maand met vakantie en namen die grote wagen liever niet mee in het vliegtuig. Wel een buggy die goed achterover kon en wat steun in de rug gaf, want ik vond ons mannetje nog wel heel klein toen.
    De meeste buggy-inzetten van combiwandelwagens kunnen (bijna) helemaal plat; dus als je kindje er een tijdje redelijk in kan zitten kun je het wel doen; als je merkt dat hij/zij moe wordt van het zitten laat je hem/haar gewoon lekker weer liggen.

Hier trouwens altijd de buggy in de vooruit-stand; meneer vond het allemaal veel interessanter dan weer naar z'n ouders koekeloeren ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb het gedaan tussen de 3e en 4e maand. Mijn zoontje wilde echt niet meer in de bak liggen en vond het heerlijk toen hij kon kijken!

Share This Page