KMA Nutrilon Pepti vergoed..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door einad, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik had even een vraagje misschien dat iemand hier het antwoord erop heeft..
    Mijn zoontje heeft KMA en vandaag heeft de KA een brief gefaxt naar CZ zodat ik het vanaf nu vergoed krijgt.
    Wat ik vergeten te vragen ben is, hoe het nu zit met de voeding die ik al had gekocht (4x een pak)
    Zou ik dat nog kunnen declareren?
    Het is geen ramp als het niet kan maar is toch lekker mee genomen als het wel zou kunnen, bonnetjes heb ik bewaard.

Groetjes,
    Einad

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Van wat ik gehoord heb, schijn je alleen te kunnen declareren wat je bij de apotheek gekocht hebt, niet bij de drogist. Ik heb daarom al mn voeding nu in de proef-periode bij de apotheek besteld.

3. Ow dat wist ik niet.. wel slim van je om het gelijk bij de apotheek te bestellen!
    Maar waarom zou het alleen van de apotheek wel vergoed worden?
    Anders morgen toch eens bellen voor de zekerheid..
    Moet je nog lang in je proef-periode?
    Had jullie dochter veel klachten?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De meeste verzekeringen vergoeden alleen (als ze al vergoeden) kunstvoeding die bij een apotheek is aangeschaft. Ze hebben namelijk alleen met apotheken een contract, niet met drogisten of supermarkten. En als je de pepti op medische indicatie geeft, dan is de apotheek de plek waar je het moet halen (net als andere dingen die je arts voorschrijft).

Jammer genoeg vergeten artsen dat vaak te vertellen als ze je aanraden maar eens pepti te gaan gebruiken...

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Je kunt altijd proberen te declareren. Is helemaal afhankelijk van je verzekering. Wij kregen zonder moeite de pakken pepti die in de drogist waren gekocht vergoed.

6. Ik had gisteren gebeld met de verzekering.
    Het maakte niet uit waar de pakken gekocht zijn maar ik kreeg ze niet vergoed omdat het in de test-periode zat en dan worden ze helaas niet vergoed.

7. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ik ben hier ook benieuwd naar, heb nog bonnetjes liggen.

Iemand verzekerd bij Turien&Co/VGZ?????

8. misa

misa Niet meer actief

Ik weet het niet, maar ik zou het zeker proberen!

9. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Hier ook alleen als je het bij de apotheek gekocht hebt. Die hebben nl een samenwerking met de zorgverzekeraar en een drogist of supermarkt niet.

Deel Deze Pagina