help kma?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door asmama, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames ik ben mama van een zoontje van inmiddels 6 weekjes oud mijn zoon slaapt heel weinig overdag en als hij slaapt zijn het hele korte slaapjes of hij word huilend wakker, hij jammert de laatste dagen ook wel eens in zijn slaap.. snachts slaapt hij over t algemeen wel goed hij heeft ook uitslag rode bultjes op zijn wangen, heeft vaak de hik na de fles hij drinkt zijn flessen over t algemeen wel goed laat welleens wat staan maar gaat best goed alleen huilt hij de laatste tijd tijdens sommige voedingen en vlak na het boertje huilt hij ook en overstrekt zich en dan na een kwartier is hij stil maar wel wakker en na een uur krijst hij weer en is de hele dag door huilerig jammerig.. ook spuugt hij best vaak en heeft maar 1x in de 2/3 dagen een poepluier en dit is dan heel dun.. wat denken jullie kma? ofniet? en wat moet iknu doen :( groetjes ongeruste mama

2. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

mijn dochter was toen helemaal hetzelfde.
    ze heeft toen een tijd omeprazole gehad voor relfux en is even beter gegaan. dan heel slecht zo rond 11 w was dat. krijsen opd e fles niks mer willend rinken. toen dachten ze ook even KMA andere melk gegeven , hielp niets, wou ze ook niet drinken die melk.
    nu geef ik de gewone nutrilon en gestopt metd e pillen en gaat het vrij goed.

mss eerder reflux, ik zou eens langs een KA gaan , en zeker as je je zorgen maakt

gr

Deel Deze Pagina