Kn dit zo hoog?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joanne92, Apr 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi allemaal
    Sinds gisteren heb ik heel erg last rechts aan mijn ribben, maar dan in mijn rug (dus aan de achterkant) en dan op hoogte van mijn borsten
    Met ademen niet, maar wel als ik wat langer zit en als ik er op druk voel ik het ook.
    Ik ben dinsdag 33 weken, kan dit de baby zijn? Ze ligt namelijk ook vooral rechts met haar rug/billetjes.
    Ik wil niet voor elk klein dingetje bellen aangezien ik dinsdag controle heb. Maar ik vroeg me af of meerdere hier last van hebben of dat het niet goed is.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Helaas ik heb het ook al 2 weken. Het is bij mij gewoon een spier die vast zit door de pijn in mijn ribben aan die kan heb ik schijnbaar een rare houding aangenomen en nu last van mijn rug aldus de fysio . . Niks aan te doen alleen een beetje los masseren en een warme kruik geeft ook wel een beetje verlichting voor een paar uur soms.

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Vervelende pijn, hier heb ik ook veel last van gehad tijdens de zwangerschap. Eén troost: na de bevalling is het gelijk weg ;)

Succes nog ff!

4. VSC

VSC Niet meer actief

Dat kan zeeker, ik had ook de laatste weken last van de achterkant van mijn ribben. Alleen als ik ging liggen trok het weg. Vanaf dag 1 na de bevalling geen pijn meer van gehad dus het was echt de baby die alles verdrukte

5. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Ik heb dit vanaf ong week 18, voor-, zij- en achterkant, net onder m'n borst. Kan ook zijn omdat je ribben iets uit elkaar gedrukt worden. Schijnt je lichaam te doen om plek te maken. Een warme kruik helpt bij mij.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook gehad, ook op die hoogte. Had vooral last bij koken of was ophangen. inderdaad een spier.

7. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
    Hier ook, wat een nare pijn he! Chiropractor zei dat het komt doordat de ribben in een andere houding zitten, in de verdrukking komen voor en dat het doorstraalt naar de achterkant..
    Succes met de laatste loodjes!

8. eems

eems Actief lid

Aug 5, 2013
    390
    100
    43
    Hier ook herkenbaar! Sinds een paar weken komt het soms ineens opzetten. Aan de zijn kant en achterkant bij mijn ribben. Voelt bij mij een beetje als zeurende kramp. Het wordt minder als ik een kussen in mijn rug leg zodat ik 'hol' zit...was ook al benieuwd wat het was!

Share This Page