Knaagdier vreet aan vingers van pasgeboren baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dreumesje, 1 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
  2. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Ik vind het een raar verhaal eerlijk gezegd. Dat kind moet vreselijk gegild hebben en het dier was al weg voor het opgemerkt werd. Plus het kind was al bekend bij de instanties

DastyQueen, kleinepien en Kerstster vinden dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Klopt echt niks van! Daar slaap je echt niet doorheen. Vind het zo triest voor het kindje :(

puzzelstukje vindt dit leuk.
  4. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Eens met bovenstaande. Dit kan toch bijna niet. Dat hoor je toch, of je moet zwaar aan de middelen zitten. Verhaal rammelt aan alle kanten. Wel ongelooflijk triest voor het meisje :(.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    En als dat meisje hard gegild heeft, handje weggetrokken heeft (want volgens mij is dat een automatische reactie) dan schrikt dat ‘knaagdier’ toch enorm?
    Die gaat toch niet in alle rust een bijna complete vinger opeten?

Ik geloof er helemaal niks van.

6. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Ik kan nog steeds gegil of gehuil van mijn dochter niet aanhoren, slaap er niet doorheen etc. Denk dat die vrouw haar roes lag uit te slapen... overigens als die vingers zo aangevreten zijn zou het ook een rat (of meer) kunnen zijn ? Die beesten kunnen ontzettend agressief zijn en blijven gewoon aanvallen/doorgaan heb ze beneden de flat ook wel eens een vogel zien aanvallen

7. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dan is het een wonder dat het bij alleen haar vingers is gebleven. Vind het ook een raar verhaal.

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Precies het eerste wat ik dacht. Een bijzonder verhaal. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken.

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Zo'n exact hetzelfde verhaal heb ik eerder gehoord. Toen hadden de ouders hun baby niet horen huilen omdat ze onder invloed waren o_O

10. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Er staat dat de ouders bekend zijn met verslaving en dat de kinderen al onder toezicht stonden.

Deze vrouw was dus niet aan het slapen maar had waarschijnlijk gebruikt. En dat een ouder kind een verdieping hoger het hoorde en wel reageerde (en zijn moeder zelfs wakker moest maken!) Zegt dat ze onder invloed was of in een zware roes.

Ik hoop dat de kinderen snel in een pleeggezin komen. Deze moeder kon er niet voor zorgen. Als je zo vast slaapt of k.o. bent kan je niet opletten. In geval van brand had ze niets gemerkt.

puzzelstukje en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Er staat toch ook dat ze bij de tante sliep. En dus niet de moeder?
    Verder een erg vreemd verhaal.
    Arm kindje.

12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Raar verhaal en slecht geschreven. In het eerste stuk hebben ze het over een meisje en een alinea later lag hij te slapen in het huis van zijn tante.

Jurassic vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina