Ons lieve kereltje is nu 11 maanden. Sinds een week of 2 heeft hij ontdekt dat hij ook kan staan. Wij helemaal trots natuurlijk, maar vanaf dat moment knaagt hij aan de box en zijn bedje. Bij het bedje laat de verf niet los, er komen alleen een soort nerfjes erin te staan. Bij de box schraapte hij met zijn 4 tandjes de verf eraf. Dus ik dacht slim te zijn en heb er een soort kussentjes voor genaaid en daar de randen mee bedekt Maar hij zet nog steeds zijn tandjes erin.. Hier moeten we wel op reageren, want de box van mijn ouders heeft geen 'bescherming' op de randen, dus hij mag wel weten dat het niet mag. We hebben 'uh' gezegd, 'nee' ook op een wat bozere toon, ik probeer ook boos te kijken, maar hij begint breeduit te lachen. Oooohhh wat een dondersteen! En dat met 11 maanden De schat! Of begrijpt hij nog geen nee?!? Heeft iemand dit meegemaakt en dè oplossing?
Hier zijn we al een paar maand verder en van de box is weinig meer over Dus ik lees ook even mee want meneer zit er nog steeds graag in
Ik heb werkelijk vanalles geprobeerd maar helaas niks werkte dus ja ik lees ook mee.. Maar ja onze box is al helemaal afgeknaagd en het word nu minder haha.
Je krijgt ook zo een speciale strips die je opmde randen van de box kunt leggen, meen ook voor het bedje. Bij prenatal geloof ik! Ik heb er zelf geen ervaring mee, mijn dochter doet het gelukkig niet.
Mijn zoontje deed dat ook op die leeftijd. Hele happen uit de rand van zijn ledikantje. We hebben bij de bouwmarkt strips gekocht die we op maat konden snijden en deze geplakt op de rand van zijn bedje. Nu is hij 15 maanden en doet het al een hele tijd niet meer.