Ik heb een fietsstoeltje van bobike maar het is een vreselijk ding om open te krijgen. Welk stoeltje is mooi, veilig en makkelijk om open te maken en niet al te duur???
Wij een yepp. Bevalt erg goed. Heerlijk dat er niet van die kussens inzitten die je eruit moet halen. makkelijk over te zetten naar een andere fiets. Geen klachten iig.
Wij hebben ook een yepp, gebruiken m nog niet zo lang maar ben er zooooo blij mee! Inderdaad makkelijk over te zetten, geen kussentjes, zoontje zit er heerlijk in!
Ik heb een qibbel. IK vind de sluiting irritant om dicht te doen... Er zit steeds een pinnetje met niet goed, waardoor je loopt te hanissen... Geen aanrader dus...
Wij hebben pas een yep gekocht, maar nog niet gebruikt, want zoontje mag er nog niet in. In de winkel vond ik hem er in ieder geval het handigst uitzien, maar nog geen ervaring dus ..
Wij willen de Yepp mini voorzitje ook gaan kopen. Misschien mag ik even iets vragen aan degene die hem ook hebben.. Als je hem over wil zetten naar een andere fiets.. welke adapter moet je dan hebben? Ik zie een verschil tussen een stuurpen adapter en een zadelbuisadapter. Iemand? En is er nog een verschil tussen adapter voor mamafiets en een herenfiets (met stang)?
Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Yepp Mini, komt goed uit de testen en mijn zus is er ook heel tevreden over. Lijkt me heerlijk straks lekker fietsen met onze uk
Blij om te horen dat de yepp zo goed bevalt. Zien er zo mooi uit! Vooral die blauwe voor m'n zoontje hihi Ik heb een bobike stoeltje een iets oudere mss ligt het daaraan maar ik krijg het echt bijna niet open! Erg vervelend aangezien ik soms ook nog 1 achterop heb zitten!
Vandaag voor t eerst gefietst met de bobike,maar vond de sluiting niet lastig.... Kan je geen advies geven
Yepp, echt een super stoeltje! en lekker frisse kleurtjes als je daar van houd. mijn fiets heeft lime erin, dus onze stoel is ook lime
Voor een Yepp mini, een voorstoel, heb je altijd een stuurpen adapter nodig. De stoel wordt vastgemaakt aan je stuurpen (dit is de stang/pen waardoor je je stuur in hoogte kunt verstellen), en in principe is dat gelijk bij elke fiets. Pas bij een achterzitje van Yepp krijg je te maken met 2 verschillende adapters. Bagagedrager adapter of zadelbuis adapter. Dat heeft te maken met het maximale draaggewicht van je bagagedrager. Dus nu niet van toepassing Hier 1x yepp mini en 2x maxi. Bij mij past de zadelbuis adapter niet en die hadden we al