hayy Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger van mijn 2e en ik ben heel nieuwsgierig naar het geslacht maar het duurt nog zo lang tot 15 weken ongeveer. Nu heb ik van een paar mensen gehoord dat je ook in belgië met 13 weken al de geslachts echo kan laten maken. Heeft een van jullie daar ervaring mee? Wat het kost en waar je dat kan laten doen. En waar ik op moet letten? Ik woon zelf in zuidlimburg dus dat is niet ver van belgië af. Groetjes Manuela
MIjn gyn vertelde het beide keren rond de 12 weken, aan de hand van de nub, en beide keren juist. wel met melding er nog niet 100% aan vast te pinnen
Hai! In Utrecht zit ook een echo bureau die het vanaf 13 weken doet. Ik weet niet of je dichterbij België of Utrecht woont. http://www.echobureau-utrecht.nl/prijzen.html
Oh ik herken jouw gevoel zo goed! Ik zou wel even overwegen of je echt niet nog tot 15 weken kan wachten. Vaak is 13 weken toch nog wat vroeg, waardoor de kans groot is dat de echoscopiste het niet met zekerheid kan zeggen. Zou zonde zijn als je later terug moet komen, wanneer je er speciaal een hele reis voor hebt afgelegd. Ik zou zelf ook niet durven varen op een uitslag van een echo met 13 weken, vond het al spannend met 15+2 haha.
Ik heb maandag eerste echo en zal het dan eens bespreekbaar maken met haar. Of zij dat ook kunnen. Dankjewel
Ik heb bij mijn eerste moeten wachten tot 18 weken helaas. Daarom ben ik zo nieuwsgierig haha. Ik ga het ook eens bespreken met mijn vk. De mensen die het mij hebben verteld hadden het zelf ook laten doen en het klopte bij iedereen. Daarom was ik nieuwsgierig hoe en wat.
Jeetje, kan je echt die 2 weken niet wachten? 13/14 weken is gewoon vroeg, soms te vroeg. Zijn bureaus die het niet onder de 16 weken doen vanwege de foutmarge. Best sneu wanneer je het verkeerde geslacht te horen krijgt.
Als je van plan bent om een niptest te laten doen, kan je die in België doen. In België kom je zo het geslacht te weten en ben je zeker dat het juist is. Ik heb de nipt op 12 weken laten doen en week later de uitslag.