Geen pijnlijke borsten...

Discussion in 'Zwangerschap' started by fitty, Jan 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Hi Dames. Ik maak me een beetje zorgen. Ik lees overal over symptomen van de zwangerschap en lees daar vaak over pijnlijke borsten, steken in de borsten, groeien van borsten. Nu ben ik pas 7 en halve week zwanger maar merk geen verschil.. geen gevoelige borsten of niks... is dat een slecht teken?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    Nee hoor, wees blij ;) daarnaast moet je het ook andersom zien. als je zwanger bent is het niet gek als je er last van hebt, maar niet iedereen is hetzelfde en heeft dus ook andere symptomen.
    iig gefeliciteerd! en geniet er lekker van

3. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb er nooit last van gehad.. ze zijn wel onwijs gegroeid en lekken al melk.
    Maar nooit pijn of steken gehad.

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Nr 1 veel last van borsten
    Nr 2 helemaal geen last van borsten
    Nr 3 (mk) extreem veel last van borsten
    Nr 4 een beetje last van borsten

Alles is dus mogelijk is mijn beleving ;). Er zijn toch vrouwen die niet misselijk zijn? Geen enkel kwaaltje is 100%...

5. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Dankjullie ben ik weer gerustgesteld :p

6. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de eerste en nu echt zulke borsten-last. Geen kant of harde bh gebruiken want dan gil ik het uit. Bij de tweede geenngreintje pijn gehad.

Gefeliciteerd met je zwangerschap♥

7. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Nee hoor. Ik had dat ook. Nu pas sinds 2 weken pijnlijke boobies.

8. Eef86

Eef86 Lid

Aug 24, 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    Ik wilde even zeggen dat ik op dit moment 21 weken zwanger ben en nog geen dag ergens last van heb gehad. Helemaal niets! Ik herken je onzekere gevoel maar al te goed, maar een symptoom wel of niet hebben zegt helemaal niks zie je maar.

9. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Nooit last van gehad! Ook niet groter geworden....totdat ik stuwing kreeg...toen was ik ineens lola ;)

10. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik kreeg ook pas verderop in de zwschap last hiervan. De eerste 12 weken sowieso niet

11. Laari26

Laari26 Bekend lid

Sep 11, 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik had het wel al heel vroeg (voordat ik wist dat ik zwanger was) maar wees gerust. Het kan altijd nog komen.
    En je mist niks hoor. Ik kon na 8 weken m'n bh's al niet meer aan en momenteel doen ze nog steeds zeer en loop ik alvast met voedingsbhs aan omdat dat het beste zit.

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ruilen :D

Maar geen zorgen maken hoor, dat zegt niks.

13. eefje90

eefje90 Lid

Jun 26, 2014
    5
    0
    1
    Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en heb nog steeds helemaal geen last van mijn borsten, ook niet gehad. Ze zijn ook nog helemaal niet groter geworden. Maak je dus niet druk is bij iedereen anders.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Maak je maar niet druk, ik heb alleen tussen de 10 en 13 weken even pijnlijke borsten gehad, toen zijn ze ook 1 cupmaat gegroeid en daarna ook totaal geen last meer van, ze zijn ook niet verder gegroeid of zo.

Share This Page