10 dagen overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Girly20, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly20

Girly20 Nieuw lid

11 mrt 2009
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik ben sinds 3 maand gestopt met de pil, maar ik slikte hem al niet regelmatig meer.
    2 februari was ik voor het laatst ongesteld, en daarvoor gewoon maandelijks.
    Op 11 februari heb ik gemeenschap gehad,
    En 24 februari heb ik een soort van bloeding, licht rozig, 1 dagje gehad, met een beetje bruin achtig verlies, Een paar dagen hiervoor begon de vermoeidheid al te spelen, en werd ik al misselijk als ik er alleen al aan dacht dat ik moest gaan koken en al die geuren.. :S
    Verder heb ik veel witte vloed, ben ik erg moe, de vermoeidheid is gewoon duidelijk zichtbaar voor anderen, vrienden van mij zeggen je ziet er dood moe uit, terwijl ik echt niet veel gedaan heb, last van mijn onderrug, rommelende buik, buikkrampen, en erg misselijk, de buikkrampen zijn alsof ik ongesteld moet worden alleen dan erger,
    en de vermoeidheid heb ik normaal niet als ik ongesteld moet worden,
    mijn buik is veranderd, een ander zal het niet zien, maar ik ken mijn lichaam goed genoeg om dat wel te kunnen zien, hij is opgezet en hij voeld hard/harder aan, tussen mijn heupen lijkt het een beetje opgezwollen, net boven de schaamstreek,
    mijn tepels deden zoveel pijn dat ik ze gewoon constant koel moest houden, ook had ik er meer bultjes op,
    me haar is steeds heel erg vet, en ik verlies heel veel haar.. Mijn huid is ook erg vet, terwijl ik dat normaal helemaal niet heb,
    ik ben nu dus 10 dagen overtijd, en ik heb 3 zwangerschapstesten gedaan, zelf heb ik het idee dat ik wel zwanger ben, maar de testen zeggen van niet, 1was heel vaag, en de andere negatief. De dokter neemt me naar mijn idee niet echt serieus..
    Als ik zwanger zou zijn, zou ik er erg blij mee zijn, maar ik ben bang dat als ik het niet weet er iets mis gaat of wat dan ook, nu slik ik al wel foliumzuur sinds 3 maand, maar ik wil dat als ik het ben ik er alles aan kan doen dat het goed zal gaan.
    Zijn er tips voor dit alles, want langzamer hand word ik er een beetje gek van.. :oops: :(

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Girly,

Heel begrijpelijk dat je er een beetje gek van word. HEt kan best een beetje voelen als door je lichaam voor gek te worden gehouden.
    toch kan het wel zijn dat je zwanger bent. Om het echt zeker te weten zou een bloed test fijn zijn. Dit kan via je huisarts.
    Ook al ben je al 3 maanden gestopt met d epil en nam je deze niet regelmaig kan het toch klachten zijn van ontpillen.
    Je kan het nog even aan kijken tot dat je de volgende keer ongesteld moet worden maar je kan ook om een bloedtest vragen bij je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina