Bah wat voelt dat vies had dat ook toen de vliezen braken bij de oudste maar die mogen nu nog niet breken hoor Wie herkent dit?
Hoi heb ik hier ook regelmatig hoor Meestal als ik me omdraai of ga verzitten. Inderdaad eng..maar tot nu toe gaat alles hier goed gelukkig.
Hier dus nog nooit gehad schrok wel even zeg hahaah vooral omdat ik het alleen ooit heb gehad toen de vliezen braken
Hier had ik dat ook vaak bij mijn dochter en nu weer. Ik zou niet weten wat de baby dan daarbinnen allemaal aan het doen is. Maar het hoort er denk ik wel bij.
Heb het sinds kort ook weer. Had het tegen het einde van mn vorige zwangerschap ook. Ik denk knakkende gewrichten van de bewegende baby die nu behoorlijk klem zit? Vind het ook een raar gevoel, heb dan toch liever gewoon de hik
Ik heb het 1 keer gehad... En dat was het breken van de vliezen bij de vorige zwangerschap. Zou dat gevoel direct herkennen als het weer gebeurd.
ik heb t ook gehad, vanaf een week of 32 af en toe,... werd er ook een beetje bang van. maar alles is toch goed gegaan, dus is vast niets ergs...