Voor alle zwangere vrouwen in Zeeland, om lekker gezellig met elkaar te kletsen en tips uit te wisselen! Zal ik beginnen? Ik woon dus in TErneuzen, ben 24 jaar en zwanger van mijn 1e ...........Zoontje! Ik moet nog een week of 8 Heb in principe een makkelijke zwangerschap gehad, niet veel kwaaltjes, alleen een weekje in het ziekenhuis gelegen omdat ik regelmatig bloed verlies, daar heb ik aan de monitor gelegen voor een hartfilmpje, dagelijks. Ze weten nog steeds niet waar het vandaan komt, maar met mijn baby boy is alles helemaal goed. Ik werk niet meer, dat mag niet meer, heb het wel nog geprobeerd, maar daarmee kwam het bloedverlies terug, vandaar dat ik nu thuis mijn "tijd"uit zit hihihi en lekker veel tijd heb om een hele dag te ouwehoeren hier Maar daardoor mag hij van mij ook wel zo snel mogelijk komen hoor! Ben benieuwd naar jullie verhaaltjes! xxxx
hoihoi allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben joyce ben 27 en 2 maanden geleden bevallen van me derde kindje ik woon in sluiskil ik heb de eerste weken van me zwangerschap bloedingen gehad en weet nog goed dat ik heel bang was dat het misging maar hij is gezond en wel ter wereld gekomen. succes nog de laatste weekjes groetjes joyce
Hee, gaaf een Zeeland topic! Ben heel benieuwd hoe alles in dit achtergebleven gebied in zijn werk gaat Ben namelijk nogal een newbie wat zwangerschap en kids betreft Ik ben dus Nathalie, ben 35 jaar. Ik woon samen met Alex (37) en we kennen elkaar 4 jaar. Nu wonen we nog in Hengstdijk, maar begin volgend jaar gaan we lekker verhuizen naar Kloosterzande. Ik werk in een drogisterij. Heb eerst 5 jaar fulltime als filiaalmanager gewerkt maar door reoganisatie werk ik nu parttime als verkoopster. Raak er nu aan gewend, vond het eerst helemaal niks. Wij wonen samen met een enorme beestenboel, 6 katten van diverse pluimage en 2 honden. Wij hebben beiden nooit een kinderwens gehad, ik hou niet eens van kinderen hahaha. Maar sinds ik Alex ken, is er ergens een deur wagenwijd open gaan staan. Het is dan ook allemaal zijn schuld Gelukkig begreep liefje mijn verwarde gevoelens en zijn we er samen voor gegaan. Met resultaat! Als alles goed gaat, komt er rond 7 juli 2008 een klein Lexje of Naatje bij... Vind het allemaal doodeng, ben een held op sokken. Maar ik vertrouw erop dat alles goed komt. Dus kom maar op met die tips over artsen, verloskundigen, winkels in het Zeeuwse (zijn die hier uberhaupt wel? ) en zo. Weet wel dat het heel lastig is hier thuis te bevallen En Moeders voor Moeders komt hier niet! Belachelijk! Ben ik echt p*ssed over. Zo
Waar kom je vandaan dan Nathalie? En achtergebleven gebied? Hoe durf je hahahaha Nu merk ik daar eigenlijk best weinig van, in Terneuzen valt dat allemaal wel mee, als je wilt kan je hier ook gewoon thuis bevallen...dus hoe dat in dat dorp bij jullie daar werkt kan ik je helaas niet mee helpen En winkels hebben wij hier ook hoor! Genoeg koopjes te vinden hier...ik krijg elke week een brievenbus vol met reclame! Vind ik geweldig dus die spit ik helemaal door hihihi, en als je wat grotere winkels wil H&M etc..pak ik altijd mijn autotje en rij ik een half uurtje naar Gent of Antwerpen, geweldig shoppen daar. En ik heb het bij een vriendin ook gezien, nooit een kinderwens gehad, moest er niks van weten, ze is nu 29 getrouwd en ook zwanger van de 1e hihih wat ze maar niet met je kunnen doen he die mannen! xxx
Oei mijn computer is een beetje van slag volgens mij Joyce Dankjewel en jij gefeliciteerd met je 3e kindje! Gaat alles goed? xx
Ik ben dus geboren in R'dam en op mijn 6de zijn we naar Zeeland verhuisd. Ben er nog steeds erg blij om, het was heerlijk om hier op te groeien (in Vogelwaarde ) Lekker altijd in het land spelen, hutten bouwen, ik was een echt buitenkind. Mijn lief komt ook uit Rotterdam trouwens, die woont hier nu 3 kwart jaar. Is gelukkig al helemaal gewend
Oh Sab dat konden ze snel zien dan dat het een meisje was, wat leuk. Tegen mij zeiden ze dat het bij een meisje vaak moeilijker was om te zien, daarom zagen ze bij mij ook zo duidelijk dat het een jongen is! Het lijkt me wel ontzettend wennen als je van daar naar hier komt...ik ben hier opgegroeid, maar het is toch een stuk anders denk ik En Freesia dan ben je eigenlijk stiekum wel een beetje een zeeuwse! haha
Ow absoluut missme! Voel me echt geweldig thuis hier. En dat terwijl ik echt jarenlang tegen Zeeland aan heb geschopt, toen ik in Breda studeerde. Want de stad: dat was het toch wel. Had ook nooit gedacht dat ik terug zou komen. Maar uiteindelijk ga je toch voor de rust en de ruimte (en de familie ) Maar rijd ik over de Brienennoord en zie ik de skyline, dan maakt mijn hart toch ook een klein sprongetje hoor...
Meiden dit is niet de bedoeling. We hebben eerder al topics gesloten in deze trant. In de meeste profiels kan je zien waar iemand vandaan komt. Als je graag met elkaar wilt kletsen even msn uitwisselen. Sorrie, maar deze gaat dicht. Kwebbel