5 juli fotosessie :) , maar buik niet bruin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KaChris, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hallo,

Ik heb bij de eerste zwangerschap toen ik 30 weken was een fotosessie laten doen in Apeldoorn en daar zijn hele mooie foto's van gekomen :D Toen was het alleen zo dat ik in december die fotoshoot had en dus mijn lichaam egaal getint was..

Nu ben ik weer zwanger en op 5 juli 29 weken en daarvoor heeft mijn man nog een keer een sessie laten regelen, want als je het bij de eerste hebt gedaan is het voor nr 2 ook wel zo leuk als die ook een boek heeft later!
    Superleuk maar ik heb nog een vraag aan jullie...

Ik merk dat ik nu veel moeilijker in de zon kan zitten en de minuten die ik het volhoudt zijn minimaal...heb dus alleen een bruiner gezicht en mijn armer zijn door het wandelen met Thijmen verkleurd...
    Nu is het zo dat ik natuurlijk met de foto's mijn buik ook wil tonen en die is dan veeel witter dan mijn gezicht en armen... :(
    Ik weet wel dat ik dan misschien ook met de buik in de zon zou moeten gaan, maar dat lukt me echt niet..wordt helemaal dizzy... :(

Wie heeft er tips voor mij?

Groetjes Karin :)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik wil straks ook een fotosessie en heb hetzelfde probleem armen en benen en gezicht zijn bruin buik niet.
    Nou doet mijn moeder mijn buik tegen die tijd met foundation en wat poeder bruiner maken.Wel zodat het overeen komt met de rest van me lichaam.
    Misschien een tip ?

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Zeker niet in de zon gaan zitten als je dizzy voelt!
    Maar misschien wat bruiner maken?

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    De zelfbruinende bodylotion van Nivea en Dove werkt ook gewoon op je buik hoor ;)

Wel heel goed uitsmeren/inmasseren en eventueel een paar keer herhalen. Mocht het wel vlekkerig worden dan kun je het altijd nog redden met foundation/poeder.

Succes!

Wel leuk hoor, zo'n fotoshoot (wie weet kan de foto nog digitaal nabewerkt worden? )

Groetjes van Kiki

5. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    wat heeeel goed werkt is de zelfbruiner van Lancôme. dan de milk voor face & body! je word er mooi bruin van en zo kun je je buikje mooi insmeren zodat het ook wat meer kleur heeft. en natuurlijk kan je ook een goedkoper merk nemen. zelfbruiner is denk ik de beste oplossing.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    de dove zelfbruiner is helemaal super

7. KaChris

KaChris Niet meer actief

Is dat niet schadelijk voor de kleine; die zelfbruinende creme...en zo niet, wordt je dan niet worteltjesgeel?

Groetjes Karin

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik gebruik altijd de zelfbruinende spray van Garnier, body summer heet hij geloof ik, ik wordt er mooi bruin van en helemaal niet oranje of vlekkerig, het enige wat je echt moet doen is heel goed uitsmeren! en dan 7 dagen achter elkaar 1 keer per dag, dan ben je mooi bruin :)

9. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    nee is niet schadelijk heb het destijds toen ik bij een dermatoloog liep nog nagevraagd ;)

en nee ik heb daar geen last van, tegenwoordig heb je hele goede zelfbruiners. je moet alleen goed uitsmeren en wat je ook kan doen om donkere plekken te voorkomen op bv je ellebogen, knieen en enkels is die van te voren even insmeren met een bodylotion.

was goed je handen als je klaar bent.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik ga voor de z/w foto's, dat vind ik veel mooier.

Hou je met zonnen wel in de gaten dat je een zwangerschapsmasker kan krijgen. Ik heb dat 2 zwangerschappen niet gehad en volop in de zon gezeten, maar nu moet ik dus echt oppassen want anders krijg ik vlekken.

11. mam2be

mam2be Lid

14 apr 2008
    11
    0
    0
    Zwart-wit foto's laten maken? :)

12. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Bij Kassa bleek dat die zelfbruiner van kruitvat net zo goed is als die van dove (dat waren de 2 best getesten geloof ik, google anders even) alleen veel goedkoper.

Andere tip: leuke bodypaint op je buik.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ze fotoshoppen tegenwoordig een boel hoor, dus je kan altij vragen of ze wat kleur erbij willen doen.

ze hebben bij mij ook een beetje bijgekleurd bij de stoere foto in mijn album. ze zijn overal goed in.

veel plezier

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ JennyS : Jou foto's zijn dan ook echt wel gaaf !

15. ik heb vorig jaar voor ons huwelijk dove sunshine bodylotion gebruikt en mensen die ik een tijdje niet had gezien vroegen zelfs of ik op vakantie was geweest.
    gewoon smeren tot het is ongetrokken en goed je handen wassen erna.
    maar wordt mooi bruin en niet geel hoor.
    en het is gewoon bodylotion dus kan geen kwaad hoor.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina