snap er niks meer van

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by poekie83, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poekie83

poekie83 Lid

Sep 28, 2008
    32
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb dinsdag 11November een miskraam gehad bij een zwangerschap van 9weken, die opgewekt is met 4Misoprostol-tabletten.Heb heel veel pijn gehad die nacht echte weeen.De dagen erop was het bloedverlies minimaal.Donderdagavond 13November kreeg ik weer hele erge wee-achtige krampen maar verloor niet veel stolsel en ook niet meer bloed.Vrijdag 14Novemberben ik voor spoedecho naar gynaecoloog geweest heeft wat weefsel weggehaald,en zei dat er nog wat stolsel zat van bij elkaar 2cm.Kreeg weer 4Misoprostol-tabletten mee,heb daarbij pijnstillers gekregen dus had gelukkig geen last meer van erge krampen.Dat hele weekend heb ik minimaal bloedverlies gehad en af en toe een paar stolsels.Afgelopen dinsdag18November stond de controle echo nog,nu zat er nog maar 1.45cm stolsel en bloed kon ze zien,maar 1.5cm mocht blijven zitten zei ze,want dat zou meekomen met volgende menstruatie of urine.Heb gister ovulatietest gedaan en zwangerschapstest en daar was bijna geen streepje meer op te zien.Maar wat ik niet begrijp is dat ik twee weken lang minimaal bloedverlies heb en af en toe zelfs niets,maar het toch aanwezig blijft.Dus mijn vraag is als ik heel weing bloedverlies heb,mag ik dan nog steeds geen seks hebben,want zal dan de baarmoedermond nog niet helemaal gesloten zijn?Heb altijd een cyclus van 28dagen gehad, maar dan zou ik nu mijn eisprong moeten hebben,komt deze dan nu later?Tis wel wat slijmerig bloed.

Groetjes Monique

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi monique,

Na een miskraam is je cyclus vaak even van slag, Deze kan tijdelijk onregelmatig zijn. Daarom word vaak geadviseerd eerst een menstruatie af te wachten voordat je probeert om weer zwanger te worden. dan is het vor jezelf ook duidelijker.
    Als jij je er goed bij voelt mag je gerust weer gemeenschap hebben ook al vloei je nog een beetje.

Imke

Share This Page