Ik slaap al weken niet meer en hebber veel pijn , ben ook bij de gynecoloog onder controle en behandeling , tevens ook inleiding bij 38 weken ivm lichamelijke klachten " bi " gekneusde ribben " zwangerschapsjeuk " slapeloosheid ....... Nu heb ik sinds een week medicatie gehad van de gynecoloog dat is een paracetamol / codeinefosfaat , 500/20 Bij deze medicatie word je slaperig en moet de pijn minder zijn .. Ik val wel in slaap maar voor een uur schrik dan wakker soms angstig .. En het lijkt net of je dronken bent je mag er ok niet auto mee rijden .. Nu slaap ik nog steeds slecht ben op van de pijn , zitten doet zeer ivm de bi , liggen gaat haast niet met mijn ribben .. Weet mezelf geen houding meer te geven lig elke nacht wakker .. Nu ook weer net koorts gemeten voel me zo vreemd en had 35,6 maar het het stik heet ... Ik weet het ook niet meer wat te doen .....
Was vergeten erbij te zetten dat ik ook heel de dag harde buiken heb en veel voor weeën heb gehad en dat ik veel rust moet houden maar dat is lichamelijk moeilijk ... Wat moet ik nu doen ??????
Daarbij heb ik ook Hele dag harde buiken en veel voor weeën gehad ... Dus moet veel rust houden maar dat is moeilijk met de pijn .. Ik weet niet meer wat ik moet doen ik weet dat het nog maar 4 weken is maar zit met mijn handen in het haar om het zo maar te zeggen
Als ik jou was zou ik gewoon weer contact opnemen met je gyn. Misschien kan je met een Slaappil een nacht (of meerdere) slapen in t ziekenhuis zodat je wat kan bijtanken. Als je geen koorts meet, maar het wel heel warm hebt is er weinig aan de hand, wellicht maak je je 'Gewoon' te druk. Die paracetamol zorgen er idd voor dat jij je wat suf gaat voelen en daardoor lekker kan slapen. Heb wel met je te doen, nog 4,5wk te gaan.
Hij had ook slaap pillen voor geschreven maar ik ben daar allergisch voor .. Alles wat eindigt op Pam zeg maar , hij zei oom dat ik n bij tanken in het ziekenhuis maar heb een man die fulltime werkt en nog een hondje thuis die me alles is .. Vind het zielig om hem een paar dagen achter te laten want mijn man maakt lange dagen ... En de gedachten daarbij waren thuis kan ik ook niet liggen of zitten dus het ziekenhuis maakt geen verschil toch ?? Of denk ik jus heel vreemd ...
Is 35,6 niet heel laag qua temperatuur? Ik zou zeker even de gyn bellen, want het lijkt me niet de bedoeling dat je uitgeput aan je bevalling moet gaan beginnen.
Ik heb net het ziekenhuis gebeld om te dagen van hoe of wat en die bellen me zo terug ... Inmiddelens is mijn temperatuur 37 dus weer normaal maar ben indd erg moe .... Ze vroegen net weer of ik opgenomen wilde worden maar voel me daar niet prettig bij .. Weeg het nu ook niet meer .... Pff kan we janken ...
Een nachtje in het ziekenhuis doet wonderen meid! Geen idee waarom maar het werkt ! Zet um op..... Bijna zo ver !
Ben terug gebeld en ze gingen het nog een keer overleggen met een gynecoloog .. Dus nu wachten op het 2de telefoontje ...
En weet je al iets? Ik denk dat je je het beste over kan geven aan het advies van het zkh. Als zij zeggen dat je misschien ff nachtje daar moet zijn, zou ik dat doen. Je hondje redt het wel! Desnoods even bij iemand anders thuis? Misschien dat je man wat korter kan werken? Er zijn overal oplossingen voor! Al is het nooit leuk om in het zkh te liggen, 't is misschien wel ff goed om bij te tanken! Sterkte meis!
Hoi, wat vreselijk naar om je zo te voelen! Ik weet er (helaas) alles van, ben ook de hele zs heel ziek (HG) en heb vreselijke pijn, etc., en heb echt uuuuren liggen janken uit wanhoop en door het balen de hele dag, zo erg dat ik echt geen zin meer in m'n kindje had, had er alles voor.over om het maar voorbij te laten zijn en geen last te hebben van een baby in m'n buurt, wilde alleen rust om op te knappen. Maar gelukkig is het de laatste weken weer beter, mn man is veel thuis, dat scheelt enorm! heb gewoon echt weer zin in alles (behalve de zs, maar duurt niet lang meer). Zou voor jou misschien ook fijn zijn, maar dat kan vast niet zomaar. Ben je inmiddels al gebeld? En even iets anders.. Kijk je uit met paracetemol met codeïne? Ik mocht het namelijk niet meer sinds ik zwanger ben, apotheek zei dat het niet veilig was... Heel veel sterkte meid, je bent niet alleen!
Wat naar voor je! Ik heb zelf geen ervaring, maar wat mij te binnenschiet bij niet kunnen zitten en liggen is zitten op een opblaasbare stoel. Heb ik ergens ooit gelezen dat dit bij veel lichamelijk ongemak prettig is omdat de stoel helemaal met je lichaam meegeeft en daarom nergens drukt. Ik heb even voor je gegoogled en voor 30 euro heb je er al een. Sterkte, hopelijk kan de gyn iets voor je doen!
Hoi dames ! Ik ben terug gebeld maar vanwegen het weekend en de drukte .. Kon ik dan toch weer niet komen dus moest ik maandag maar even bellen voor een afspraak bij de gynecoloog ...msnap er nu niks meer aan eerst willen ze dat ik kom dus had tussen de telefoontjes al mijn spullen gepakt en daarna weer niet en kan het zelf 2 dagen wachten ... Ik zit inmiddels nog steeds op de bank pfff ..ben zo moe .....
jammer meid!!! maar probeer positieve energie op te doen even naar buiten frisse lucht. en met je bi ga je naar een bekkenfysio neem ik aan doe goed je oefeningen en bijt door de pijn klinkt hard maar dat helpt hier wel heel goed rechte houding houden. (na mijn 2de zwangerschap gekregen, toen verkeerde medicatie door verkeerde diagnose uiteindelijk kon ik niks meer alleen maar kruipen niet staan/lopen zitten laat staan voor mijn kinderen zorgen dus weet echt te goed wat het is, met deze zwangerschap in begin pijn gehad en nu redelijk te doen rust en dingen doen afwegen en vooral positief blijven al valt dat niet altijd mee)
Ik heb bekken fysio gehad heb al bi vanaf week 8 zodanig dat mijn stuitje ook los zit de bekkenband niet helpt en de oefeningen ook niet meer ben zeer hypermobiel namelijk .. Alles geprobeerd gedaan maar ze kunnen me niet meer helen ..... Ik weet dat het nog maar 4 weken is voor ik ingeleid word maar ik slaap al weken niet meer ben gewoon echt op ... Ik laat mijn hondje ook uit 2 keer per dag voor de frisse lucht een klein stukje .. Maar die laatste 4 weken duurden nog zo lang omdat ik gewoon al weken op ben .. Ben bang dat ik de bevalling niet aan kan over 4 weken omdat ik dan volledig uitgeput ben ..
oke meid, ja hypermobiel is heel erg vervelend!! maar de bevalling niet aan kunnen, dat kun je zeker wel!!! vertrouw en geloof in jezelf!!! Ik slaap nu erg veel, omdat ik total loss ben, val alleen maar af en nog wat "leuke"bijkomstig heden maar dit allemaal is geen reden om mij eerder te helpen heb me er nu bij neer gelegd en pak de positiev e zin tis niet anders we kunnen het!!!! kop op en vertouw in jezelf!!!
Gisteren avond maar weer een tablet geprobeerd maar ter vergeefs de pijn komt er dwars doorheen .. Dus slapen zat er niet in .. Morgen ochtend maar gelijk weer bellen dan