Ruim 39 weken zwanger en 'menstruatiepijn'

Discussie in 'De bevalling' gestart door mvhvr, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvhvr

mvhvr Lid

13 jul 2008
    23
    0
    0
    Ben nu ruim 39 weken zwanger en zit dus te wachten op de bevalling. En ik moet eerlijk toegeven dat ik best wel ongeduldig ben.
    Nu heb ik sinds een paar dagen wat menstruatie achtige krampen. Zo'n zeurderig onderbuik gevoel zal ik maar zeggen. Elke keer als ik dat heb denk ik; Ja, het gaat beginnen. Maar dan trekt het na een tijdje toch weer weg... Het zijn ook geen echte weeen, want die komen en gaan. Deze 'pijn' is een zeurderige constante pijn van elke keer een paar uur.
    Herkent iemand dit en is het een indicatie dat de bevalling toch wel bijna gaat beginnen?

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik heb het ook alleen dan een paar weken al, volgens mij komt het omdat je kindje ingedaald is.... natuurlijk hoop ik dat het komt dat de bevalling nadert

3. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik heb het ook sinds een paar dagen. Maar er is mij verteld dat het komt van het indalen van je kindje. Daardoor verandert de druk op je baarmoeder en die spieren. En dat voelt aan als menstruatiepijn. Dus ja, er verandert wel wat in je lichaam, ja je kindje is zich aan het voorbereiden. Maar ja, dan de vraag he? Hoe lang duurt het nog? Dit zegt helaas niets... je kindje komt als het wil komen... Succes met de laatste loodjes!

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook sinds een week last van menstruatiepijn.
    of het nu indalen is of voorwerk, ik denk dat je er niets aan doet en wel een teken is dat je lichaam zich aan het voorbereiden is!

joyce

5. Tiki

Tiki Actief lid

19 mei 2008
    110
    0
    0
    ben 37 weken zwanger en heb ook regelmatig last van wat voelt als heftige menstruatiepijn, veel 's nachts in bed. Kindje is al ingedaald, zullen wel soort van 'oefenweeen' 'voorweeen" zijn denk ik.

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb het ook. Ik had het al toen ik nog geen 35 weken was. Volgens de gyn zat de kleine al flink diep en dat veroorzaakte waarschijnlijk die "pijn", voor de rest zag alles er prima uit. Het wilde overigens niet zeggen dat de kleine dan dus ook eerder geboren zou worden

Deel Deze Pagina