onverklaarbare rugpijn herkent iemand dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by marina1988, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marina1988

Nov 30, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik heb sinds 3 dagen al vreselijke rugpijn(geen bekkenpijn) nou moest ik gisteren naar het ziekenhuis voor een ctg wel wat witte bloedcellen gevonden in me urine maar niks ernstigs en ik kon weer naar huis moest maar paracetamol nemen! gisterenavond weer het ziekenhuis gebeld de pijn is niet uit te houden! moest weer komen weer een ctg maar was allemaal goed! weer urine afgegeven dat gaan ze nu op kweek zetten en moet maar 4 x 2 paracetamols nemen! en het advies als het niet overgaat maar weer bellen! nou de pijn is niet uit te houden maar heb nu het idee kan wel bellen maar ze laten me komen voor een ctg en kan weer naar huis! ik word er echt knettergek van ben ook vreselijk misselijk en weet nu echt even niet meer wat ik moet doen! ben inmideels 34+1 zwanger!

sorrie voor het lange klaagverhaal maar ik hoop dat iemand me kan helpen herken het namelijk ook niet van de eerste zwangerschap

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    1,299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik heb ook ontzettend last van rugpijn. Soms zo weg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. Niks helpt, alleen op je rug in bed liggen met een kussen onder je benen. Loop nu al een tijdje bij de fysio. Wordt goed gemasseerd en ik krijg oefeningen voor m'n rug, dit helpt gelukkig wel iets. Ene dag is het erger als de ander. Vooral als ik veel werk krijg ik er last van. Probeer je rust te pakken en anders is een afspraak maken bij de fysio miss ook een optie? Veel sterkte!

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Ja, vreselijk! Ik loop momenteel als een oud wijf, mijn rug doet zo'n pijn van onder.
    En daarnaast heb ik vnvnd ook zoveel last van harde buiken en krampen. En ik had ook ineens veel last van afscheiding, heb maar een inlegkruisje ingedaan...

Goeie tip? In bed en rust! Of een warm bad kn de pijn ok verlichten.
    Waar denken ze in het zh dan aan? Omdat ze alles onderzocht hebben?

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mmmmm moeilijk, heb je er de hele dag last van? Misschien is er een zenuw bekneld? Misschien ligt je kindje tegen je ribben aan....? Misschien (voor/rug)weeen?

Wij zijn natuurlijk geen doktoren.... omdat je zegt dat de pijn niet uit te houden is, zou ik dan toch weer de VK of gyn bellen. Helemaal aangezien je dit al 3 dagen hebt, dat is natuurlijk niet normaal! Gewoon doen hoor! Laat ze maar kijken waar de pijn vandaan komt en niet eerder naar huis gaan voordat je weet wat de oorzaak is. Beter 100x te veel gebeld als 1x te weinig.

Sterkte!

5. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Heb je vaker last van een blaasontsteking? Zoja kan het misschien zijn dat je nu last hebt van nierkolieken, of nierstenen? Doet ook vreselijk veel pijn.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Zit er niet iets fout in je rug? SI-gewricht o.i.d.? Je sjouwt natuurlijk wel extra kilo's mee en voornamelijk aan de voorkant....
    Misschien even langs een fysio? Sterkte!

7. marina1988

Nov 30, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor jullie reacties! loop al bij de fysio en heb nog nooit van me leven een blaasontsteking gehad! ze hebben in het ziekenhuis ook geen idee waar het vandaan komt! dus vandaar dat ik iedere keer naar huis gestuurd word. heb er nu sinds een paar uur harde buiken bij ik hou het in de gaten en anders ga ik wel weer bellen heb inmiddels al 8 paracetamols op en net een goede hete douche genomen maar werkt ook niet! gelukkig beweegt de kleine wel goed dat is al een hele geruststelling!

8. Nuk

Nuk Actief lid

May 13, 2010
    448
    1
    0
    Zoals hier al werd gezegd: laat voor de zekerheid je urine even testen op blaasontsteking (hoeft niet in het zh, je kunt gewoon uit eigen beweging een potje bij de ha inleveren).
    Heb zelf ook niet-uit-te-houden rugpijn, maar dan vooral als ik in bed lig :( . Ook alles al geprobeerd, warme douche, voedingskussen eronder, maar ook vanochtend werd ik gewoon wakker van de pijn. Ik loop ook bij de fysio en die heeft me wat oefeningen gegeven, maar die lijken niet te helpen. Alleen bewegen helpt. Dus fiets ik elke dag een stuk, of loop wat rondjes.
    Een warm bad is trouwens ook een optie. En ik zou toch niet te veel paracetamol nemen, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

Oja, mijn fysio zei dat acupunctuur de oplossing is. Maar daar moet je wel voor openstaan natuurlijk.

Succes!

Share This Page