Weinig aangekomen tijdens zwangerschap, hoeveel was er af meteen na de geboorte??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaapje84, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Dames,

Vroeg me af, ben nu 32.2 dagen zwanger, pas 2kilo aangekomen, kleine doet het goed, ben ook nog niet aan het eind, dus er zal vast nog wel wat bijkomen.
    Nu vroeg ik me af, zijn er meer dames die weinig aan zijn gekomen, hoeveel was er ongeveer een aantal dagen na de bevalling af?
    ben er nieuwsgierig naar, en hoop natuurlijk dat ik onder mijn zwanger worden gewicht kom na de bevalling, zou mooi zijn.

Bij de eerste kwam ik ongeveer 18 kilo aan en was na een aantal dagen 10 kilo kwijt, kan me nu dus niet echt voorstellen dan ik na een aantal dagen 10 kilo lichter zou zijn.

Geld er niet een beetje, hoe minder aangekomen tijdens zwangerschap hou minder er af na de bevalling? En andersom?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de eerste 7 kilo aangekomen na de bvalling 4 eraf,

bij de 2e 7 kilo aangekomen, tijdens de zwangerschap rond de 28 weken nog 3,5 kilo afgevallen,

en hierop blijven hangen, dus totaal 3,5 aangekomen,
    na de bevalling was ik binnen een week 8 kilo kwijt.

3. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    bij mijn eerste dochter kwam ik tijdens de zwangerschap 19 kilo aan! het duurde ongeveer een halfjaar voordat ik weer een beetje op gewicht was maar bij mijn 2e kwam ik maar 5 kilo aan en toen ik bevallen was was ik 10 kilo lichter! dat is pas lekker!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij nr 1 eerst 5 kilo eraf, en vervolgens 12 kilo erbij. Een week na de bevalling stond ik op -7. Dus precies terug op het begin gewicht. Dat bleef het ook..

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

hopen dat dit voor mij ook zo zou mogen zijn, omdat ik nog niet terug op gewicht was na de geboorte van de eerste was mn startgewicht dus ook al hoger.... we zullen zien...... zou mooi zijn...

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik was 12 kilo aangekomen en de dag na mn bevalling was ik weer 7 kilo lichter. Heel fijn! De laatste 5 kilo's vlogen er gelukkig ook af.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben tot nu toe 5 kilo afgevallen dus ben ook wel benieuwd.
    met jayden was ik een kilo afgevallen, en daarna heeeeeel gestaag 8 kilo aangekomen, na de bevalling 4 eraf de 3 die ik extra had zijn er 2 van blijven plakken

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik was niet weinig aangekomen maar kan wel antw geven op de vraag hoeveel er na de bevalling af was... 6kg de dag na de bevalling

9. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Ik ben tot nu toe in totaal 7 kilo aangekomen...
    woensdag ga ik weer wegen bij de verloskundige, bij de controle.

maar het valt mee, mijn buikje groeit echt alleen..

Deel Deze Pagina