Knakkend geluid in buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by engeltje23, Jun 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ik heb vandaag al 5 keer een knak in mijn buik gehoord, precies het geluid alsof je pols knakt zeg maar. Herkent iemand dit?
    De afgelopen dagen is mijn meisje heel erg rustig geweest en nu is ze juist weer heel druk, veroorzaakt zij dit geluid? Ik herken het totaal niet van mijn vorige zwangerschap, dus ben wel nieuwsgierig of iemand anders dit ook heeft gehad.

2. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik heb dat ook weleens. Geen idee wat het kan zijn...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Wel iemand die het herkent dus in ieder geval!
    Is dat knakken bij jou ook pas nu aan het eind gekomen, of had je het al wel eerder?

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook maar niet dat ik het hoor maar voel. Ik denk dat het de baarmoederrand is ofzo? Geen idee. Het kan best pijnlijk zijn.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Het is hier niet pijnlijk gelukkig, maar meer gewoon gek haha. Voel het net onder mijn navel.

6. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Bij mij is het idd ook de laatste weken gekomen. Ik voel/hoor het geknak meestal als ze een beweging maakt. Het komt gelukkig niet dagelijks voor. Ik zal het donderdag even aan de vk vragen. Bij mij is het trouwens ook niet pijnlijk, eerder gek. Soms voel ik ook geborrel van het vruchtwater lijkt het hahah

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ja hier ook bij bewegingen vandaag idd. Moet zelf morgenochtend ook naar de gyn, dus dan zal ik hier ook wel laten weten of zij er een verklaring voor heeft :)

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Mijn gyn en vk zeiden dat het de baby is! Zijn hun gewrichtjes die net als bij ons knakken. Is nog heel soepel allemaal, ene kind heeft het veel andere niet.

9. Nuf

Nuf Actief lid

Jan 6, 2015
    395
    1
    0
    Heb ik 1 keer bij mijn zoontje gehad. Ik dacht echt dat ie zijn nek ofzo had gebroken daarbinnen. Maar meneer bleek toen zijn omgedraaid van stuit naar hoofdligging. De vk zei ook dat het daarvan kon komen

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Nou mijn gyn heeft er dus echt nog nooit van gehoord en vond het erg bijzonder haha blij dat ik hier toch wat herkenning heb dan :D

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik had het ook regelmatig bij mijn jongste dochter. Gyn zei inderdaad dat het met bewegingen te maken had, ik kan me zijn precieze uitleg alleen niet helemaal herinneren. Het is wel normaal i.i.g.

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Bij mijn dochter heb ik het maar 1 of 2 keer gehad, maar wel heel hard.

Nu heb ik het al veel vaker gehad maar wel zachter dan bij mijn dochter. Volgens mijn verloskundige kan het geen kwaad. Gelukkig doet het ook geen pijn.

Share This Page