knakkende heupen / bekken

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Isademi, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb zo last van knakkende bekken / heupen ik kan niet onzemeid heen en weer wiegen ofzo want dan hoor je knoep, knoep en soms doet het ook heel erg veel pijn (zoiezo is het normaal natuurlijk al een onprettig gevoel)

Bij de geboorte van onze zoon ook wel gehad volgens mij maar toen was het binnen een paar weken weg, ik ben nu nog steeds aan het wachten, onze meid is alweer bijna 8 maanden geleden geboren.

Misschien toch maar eens bezoekje huisarts aan wagen (ik dacht geef het wel even wat tijd ivm uitzwangeren enzo) maar het begint (najaa begint HET IS) aardig irritant aan het worden want krijg er nu ook last van met andere bewegingen / lopen..

Het word eigenlijk ipv beter alleen maar IETS slechter (niet veel maar toch)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Heb ik ook gehad, tot mijn meisje ruim een jaar was.
    Ik ben toen aan zumba gaan doen en wonder boven wonder was ik ineens overal vanaf. Blijkbaar werd mijn bekken daar heel soepel van ofzo

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ben ook al wel gaan sporten enzo (met beleid want ik heb ME/CVS) bij mijn zoontje werd het daardoor idd beter, maar nu helaas nog geen resultaat maar goed de ene keer ontzwanger je sneller als de andere keer natuurlijk, laten we hopen dat het snel ophoud! hihi

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb het ook! Het voelt ook stram aan als ik een tijdje heb gezeten en dan ineens opsta.
    Ik doe vrij fanatiek met body-combat mee en het is er helaas nog niet minder op geworden. Hopelijk wordt het met de tijd minder.

Deel Deze Pagina