Ja, ik werd daar behandeld (soort masserende beweging over de kaak en nek) en kreeg deze ook mee naar huis. Gek tintelend gevoel gaf dat. Toen ik de eerste keer daar kwam was de fysio zo verbaasd dat de boel zó vast zat. Ik kon op dat moment mijn mond maar een paar cm openen. Hij moest met zn gewicht op mn kaak hangen om hem weer goed te krijgen mijn kopje zat al langer uit de kom waardoor hij zo vast zat. Mijn hoofdpijnklachten namen ook af.
Wat heftig zeg, maar wat fijn dat er wat aan gedaan kon worden. Ik kan mijn mond wel helemaal open doen,maar voorbij het knakpunt lijkt het wel of mijn hele kaken een soort spierpijn hebben. Beetje lastig te omschrijven,voelt heel vervelend. Maar ik heb goede hoop
Ik heb hier ook last van. Nooit wat achter gezocht eerlijk gezegd. Vooral als ik eet hoor je mijn kaak heel erg knakken. Je ziet dat ook van buiten de scharnier ineens uitsteken, als je snapt wat ik bedoel. Kom even niet op het woord. Af en toe voel ik dit goed, niet echt pijn maar toch. Mijn vader heeft hier ook last van. Maar waarom dat komt, geen idee. Ik heb er in elk geval niet zoveel last van dat ik er naar laat kijken.....
Nou dan snap ik helemaal dat je zijn advies hebt opgevolgd maar man wat een vette pech dat je nu zo’n last hebt zeg.
Ik heb dat ook al jaren, en mijn zusje heeft het ook. Mijn kaak knakt aan beide kanten, bij gapen moet ik altijd beetje opletten. Ik heb er verder nooit wat mee of aangedaan eigenlijk
Hier ook altijd een kaak die knapt tijdens het eten en gapen en met alleen mijn mond open doen. Nooit wat achter gezocht en ook niet pijnlijk.