Verdorie.. Wil net 2x paracetamol slikken en slik ipv daarvan 2x 400 mg ibuprofen. Ik wil niet de hap bellen als het niet nodig is, zou dit kwaad kunnen?
kan idd geen kwaad , vraag me alleen wel af hoe je je kunt hebben vergist tussen paracetamol en ibu ( mits je gezond bent)
Voor 1 keer niet hoor. Of je moet een maagzweer hebben of andere medicijnen slikken zoals bloedverdunners.
Kan geen kwaad mits je niet zwanger bent. Vraag me alleen af hoe je je kunt vergissen. Die dingen zijn toch roze??
Ik slikte altijd standaard 600mg en soms 2 daarvan.. Kan echt geen kwaad hoor als je verder gezond bent.
Ja ze zijn idd roze. Ik wilde snel paracetamol slikken terwijl de kinderen aan het rond racen waren, de oudste zichzelf moest aankleden en mijn man mopperend door het huis heem liep Ik slik verschillende dingen, (vitamines, ijzer, Sint janskruid) maar geen medicatie.
Je zou misschien wel maagklachten kunnen krijgen. Heb je ook omeprazol in huis, dan is het misschien verstandig om deze te nemen? Overigens mag ibuprofen wel in de zwangerschap heb ik van zowel de vk als gyn gehoord, in zo laag mogelijke dosering en absoluut niet na de 28e week.
Nee heb geen omeprazol, deze kan ook miet samen met sins janskruid. Heb maar wat gegeten net, hopelijk helpt dat.
Ja dat zou zeker kunnen helpen, want ibuprofen 'mag' je nl. alleen nemen na een beetje voedsel. Op een lege maag is heel onverstandig.
haha zo herkenbaar! ik zou wel snel nog wat eten en drinken erbij, om maagproblemen te voorkomen. edit ik lees dat je dat hebt gedaan
geen kwaad, maar eerlijk gezegd slik ik wel vaker 2x400mg. Alleen als ik ongesteld ben. of ben ik nu een hele vreemde dan?
Nee hoor, dat kan inderdaad gewoon... Ik heb ook 600 mg voor als ik ineens erge zenuwpijn krijg, paracetamol werkt dan helaas niet. Al heb ik me wel laten vertellen dat 1 tablet van 800 mg (op doktersrecept dus) beter is dan 2x 400 mg. Maar of dat klopt..?