knakworst in bladerdeeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er morgen ook mee aan d eslag maar ze zijn pas voor morgenavond, ik laat ze ook gewoon afkoelen, zo eet iedereen dat hier volgens mij, ook op verjaardagen enzo

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik doe 1 hele knakworst in bladerdeeg en wat geraspte kaas eroverheen.
    Is de eerste keer dat ik dit doe gezien onze zoon in augustus op de basisschool is begonnen de wist niet zeker hoeveel ik moest doen.
    Had het vanmorgen nog op school willen vragen maar was het vergeten...

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Staat op de verpakking van het bladerdeeg. Geloof 180 graden, tot ze mooi lichtbruin zijn, 20 minuten ofzo.

Ik zou er overigens geen ham bij doen, bij knakworst, dat lijkt me nou geen lekkere combinatie.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat is wel een hele grote hap.

Ik zou eerder een plakje bladerdeeg in vieren snijden, schuin leggen (dus in ruitvorm), een stukje knakworst in de lengte in het midden en dan de twee punten links en rechts eroverheen vouwen. En dan een beetje kaas eroverheen. Dan is het allemaal nog een beetje 'behapbaar' letterlijk.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo bedoel ik dus.

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ok dankje. En dan bestrijk je ze ook nog even met ei he?
    Nee, ik doe dat ook niet bij elkaar. Ik bedoel dat ik bladerdeeg met knakworst maak en bladerdeeg met ham/kaas.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja met ei bestrijken zou ik wel doen, anders blijft het zo bleekjes. Evt. wat sesamzaad oid eroverheen is ook lekker mocht je dat in huis hebben.

Ohhh, op zo'n manier met ham en kaas. Ik dacht al ;)

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Je hebt gelijk,ik bedenk me dankzij jou dat het anders het formaat appelflap wordt en dat is wel heel groot voor de kleuters.
    Bedankt voor je tip,nu worden het tenminste hapjes die er aantrekkelijk uitzien en niet te groot.

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Ziet er heerlijk uit,mmmmmm

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Graag gedaan! :)

Deel Deze Pagina