Baal zo

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké iets wat niemand uit mijn omgeving niet echt begrijpt, maar ik hoop hier wat herkennen te vinden.

Als ik mijn trouwfoto's terugkijk kan ik namelijk wel JANKEN!
    Niet omdat de foto's slecht zijn, maar omdat ik mijn jurk op de dag zelf echt niet mooi uit vind komen.

Op een hoop foto's zie je namelijk best een flinke rol bij mijn rug hangen. Een rol die voor mijn gevoel makkelijk voorkomen had kunnen worden, maar niemand was opgevallen :(. Dus ik ook pas voor het eerst zag op de foto's zelf. Het was warm die dag, waardoor ik waarschijnlijk iets ben gaan uitzetten en de jurk (en dan vooral het torselet) strak ging zitten.
    Door het zitten ging het hele zooitje omhoog et voila! Een rol.

En niet alleen dat. Ik zie ook bij de vetersluiting een knik op de achterkant :(. Ook niemand verder opgevallen, maar goed zichtbaar op de foto's. Dit kwam dus waarschijnlijk omdat de veter over de grond sleepte en regelmatig op gestapt werd door familie.

Verder vind ik mijzelf op de foto's frontaal van de voorkant gewoon ronduit DIK!

Ik snap het gewoon niet, ik vond mijzelf echt op de dag zelf de mooiste bruid van de wereld en als ik nu kijk zie ik alleen maar een dik propje met een dure jurk aan die niet eens goed zat :(.

Ik baal er zo van en ik snap gewoon niet niemand dit gezien heeft. Ik kan daar bijna (ten onrechte) kwaad om worden.
    Ik heb gewoon het idee dat ik er dus niet op mijn max uitzag die dag en dat vind ik zooo erg. ZO zonde van de jurk, zo zonde van de dag en zo zonde van de napret.

Misschien dat iemand het herkent, misschien ook niet. Al met al wou ik het even kwijt. Want zit hier bijna weer te janken.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, je beweerde een tijd terug dat je geen bruiloft-topics meer zou openen! HA! BUSTED!

Ontopic: Rot :( Misschien kun je een goede photoshopper vinden???

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    He vervelend meis.

Ik snap je gevoel, ( heb dan geen bruiloft foto's maar toch) ik heb genoeg foto's waarvan ik dacht ik zie er super leuk uit, en ook in de spiegel. Maar als ik dan foto's zie :$ kruip ik toch even liever weg onder een steen :p

Begrijp je gevoel.
    Helaas kun je er niet veel aan doen denk ik, zijn alle foto's zo "slecht"?

4. Partyrocker

Lol.. sh*t. Ben ik toch even flink door de mand gevallen.
    Dat rolletje is misschien best te soepen en weet dat het aan de ene kant vaak voorkomt bij zo'n jurk. Maar hoe ik het worstelaarspostuur weg ga krijgen?

Vind soepen trouwens nog een beetje jezelf belazeren. Ik weet namelijk hoe het er echt uit zag :p

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ben je niet kritischer dan je hoeft te zijn? Misschien gewoon de foto's bekijken waar je super opstaat en de 'mindere' foto's aan het einde van je trouwboek plakken.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, ik herken het van mezelf - ik sta op sommige foto's echt verschrikkelijk. Ik kocht een dure jurk (echt een dure) voor mijn verjaardag twee/drie jaar terug en gaf een groot feest voor 60 man - voor het eerst in de geschiedenis van mijn vriendenclub kwam echt iedereen opdagen dus het was ontzettend onwijs verschrikkelijk druk, dat had ik nooit voor mogelijk gehouden - vond het supergezellig!

Mensen kwamen zelfs vanuit het buitenland op visite om erbij te zijn... En achteraf zie ik de miljoenen foto's waar ik dan op sta met mijn jurk en zie ik eruit als een opgeblazen my little pony die tot vijf keer toe ontploft en bij elkaar geraapt en opnieuw opgeblazen is tot de grootte van een dikke roze koe! Met een glimlach erbij waarvan ik denk: godalmachtig, niks gebroken? :$

Nevertheless hou ik mijzelf maar voor: op de feestjes waar je het het meest naar je zin hebt gehad - sta je NOOIT flatteus op de foto. Althans, dat is mijn vloek en ik denk dat ik niet de enige ben die dat heeft.

7. Partyrocker

Hmm misschien wel ja.
    Vroeg me al steeds af of ik mijzelf nou zoooo vertekend kan zien???

Die rol zit er wel daar ga ik niet eens over in discussie met mensen.
    Man lacht me uit als ik mezelf dik noem en vond me zoooo mooi.
    Misschien moet dat ook het enigste zijn wat telt. Maar toch. Wat een klotegevoel zeg.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd, mijn mening is je kan niet op elke foto geweldig staan. Zoek de mooiste uit en doe daar wat moois mee. Wil je anders een foto plaatsen? Misschien kunnen wij je gevoel weg praten. Volgens mij had je toen ook een foto gepost toch ? Hierop was je geweldig!

9. Partyrocker

Moment, want ik ga dan wel "eerlijk" doen en post een foto waar op je ziet wat ik bedoel oke? Be gentle peeps.
    Ik heb een grote muil maar een piepklein hartje :D.

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    We wachten geduldig :)

11. Partyrocker

Hier een full frontal waar ik gelukkig mee ben en eentje waar ik minder gelukkig mee ben!
    [/ATTACH]

Bekijk bijlage 352356

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Check uwe fb eens

13. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat denk ik ook.
    En ik vraag me af of TS het nog wel zo geweldig had op haar trouwdag als er daadwerkelijk iemand was geweest die het was opgevallen en er wat van gezegd had.
    Gaat het echt om dat perfecte plaatje of om de geweldige dag die je hebt gehad met allemaal lieve mensen om je heen?
    Als je het mij vraagt? Wees niet zo hard voor jezelf, het zijn maar foto's. Die mooie herinneringen zouden voor mij veel belangrijker zijn.;)

14. Partyrocker

Bekijk bijlage 352358

Hier zie je goed wat ik bedoel met ''breed''.
    Ik ben compleet tailleloos en dan heb ik de allerergste verwijderd. Die kon ik niet eens aanzien.

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ben benieuwd!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je bent te kritisch!

*duikt weg in het opgeblazen my little pony-land*

17. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    serieus??

ik zie een hele mooie meid, met zeker een taille, maar dat is wat lastiger te zien omdat je zit. en dat brede zie ik echt niet, sorry
    wel een stralende bruid!

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou sorry maar je bent prachtig! Ik vind je echt veeeeel te kritisch. Complimenten voor de fantastisch mooie jurk... Heel mooi!

19. Partyrocker

Und sie hier! De ROL! fammichels023.jpg

20. Partyrocker

Nou zeg.

Al moest ik stiekem wel heel erg lachen om je my little pony opmerking.
    Zo voel ik me dus ook. Al is het dan meer een opgeblazen suikertaart :D.

Deel Deze Pagina