Knal!! En al 6 dagen bloedverlies...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Coccie, 13 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hallo allemaal,

    In mijn handtekening staat nog nieteens de helft van wat we al allemaal meegemaakt hebben in onze strijd...
    Maar nu, na ICSI poging 3 heb ik een knaltest na een verse TP... En bloed ik ook al bijna een week. Afgelopen maandag was mijn testdag. Morgen moest ik nogmaals testen en de fertiliteit terugbellen. Onzekere tijden dus weer.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Wat een weg moeten jullie afleggen.. ik hoop op een mooie zwangerschap; je streep is prachtig, maar ik snap dat je daar niet heel veel voor koopt in jouw positie. Veel succes met afwachten, ik duim voor je!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wat een weg en wat een mooie test.
    Je hoort vaker dat vrouwen bloeden en toch gewoon een baby krijgen! Houdt moed :) en gefeliciteerd met de mooie test
     
    Coccie vindt dit leuk.
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Wat een spannende tijd :( ik hoop op het beste voor jullie. Hou hoop!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jeetje wat heftig! En wat een spannende tijd weer.. ik duim heel hard!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.814
    7.143
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heb jij al veel mee moeten maken... Heel veel succes en sterkte met afwachten! Ik duim voor je ❤
     
    Coccie vindt dit leuk.
  7. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hou hoop lijkt me in jouw geval onmogelijk... wat een ellende heb je al meegemaakt. Ik hoop dat al je zorgen voor niets zijn. Wens je super veel geluk.
     
    Coccie vindt dit leuk.
  8. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Wow wat spannend!!! Veel succes!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  9. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    En nu dit weer, jakkes!!! Ik zou je graag willen zeggen dat het nu echt allemaal goed komt, maar helaas kan ik dat niet. Heel veel sterkte, ik duim voor jullie.
     
    Coccie vindt dit leuk.
  10. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid! Ik ga voor je duimen!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  11. 1e wondertje

    1e wondertje Fanatiek lid

    21 jun 2014
    1.186
    313
    83
    Vrouw
    oh meid wat is dat heftig zeg!! is het echt een soort menstruatie qua gevoel?
    Wat een prachtige knaltest!
    Hoeveel dagen na tp zit je? Het ziekenhuis kan ook niets nu zeker?Behalve misschien HCG prikken om de paar dagen? heel veel sterkte!!
     
    Coccie vindt dit leuk.
  12. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Tja soms wat buikpijn, aan het begin van de week echt zo'n drukgevoel vanuit downunder... ken je dat?
    Maar goed... met zwanger zijn kun je óók buikpijn hebben.

    Nu zit ik op 17 dagen na terugplaatsing en ik heb het ziekenhuis gemaild. Ik verwacht dat ze me nog bellen vanmiddag.

    De clearblue (jaja... Ik ga failliet aan die testen) zegt nu 2-3 weken dus óók die loopt op.

    HCG prikken zal het ziekenhuis niet gauw doen. Ik heb het wel gedaan ten tijde van de zwangerschap van mijn manneke*.
    Via de huisarts toen...

    Tja... hoe dan ook. Het blíjft onzeker.
    Ik ben ook nog eerder eens 10 weken zwanger geweest zonder bloedverlies, en zonder hematomen... maar op 10 weken geen hartactie meer.
    En dan uiteraard mijn 1e zwangerschap, van mijn dochter, die was prachtig zorgeloos.
     
  13. 1e wondertje

    1e wondertje Fanatiek lid

    21 jun 2014
    1.186
    313
    83
    Vrouw

    Ja wat je zegt klopt helemaal, het kan zo anders zijn de ene en de andere keer!
    Goed teken dat het oploopt in ieder geval.

    heeft het ziekenhuis nog gebeld??
     
    Coccie vindt dit leuk.
  14. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ze waren me vergeten...
    Dus ik dacht rond 15.45 bel zelf maar eens, ervan uitgaande dat ze tot 16.30 bereikbaar waren.. Zijn ze tegenwoordig tot 15.30 telefonisch bereikbaar. Dus ik heb voor de optie spoed gekozen. Niks voor mij normaal, maar ik wilde toch écht iemand spreken.
    Dus ik heb een verpleegkundige gesproken en die heeft maar een echo gepland, 2 april, met de opdracht nog maar eens af en toe te testen.
    Dat was ook mijn plan.

    Verder kreeg ik de gebruikelijke adviezen bij zwangerschap en zou ze me folders sturen. Voor dat laatste heb ik maar bedankt want ik heb die nog in veelvoud hier liggen van de keren dat het alsnog mis ging. :rolleyes:

    Het is en blijft afwachten. En gek genoeg neemt het bloedverlies nu in de avond weer af. Op naar morgen.o_O
     
  15. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    O wat spannend coccie. Ik ga even mijn beide duimen voor jou inzetten komende tijd. Dat verdienen jullie wel :thumup:
     
    Coccie vindt dit leuk.
  16. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Hai hai

    Ik bloed al sinds het begin vd zwangerschap regelmatig. Ik heb een zeer gevoelige bm mond. Bij eerste zwangerschap alleen in week 5 last gehad. Volgens de vk bloeden verschrikkelijk veel vrouwen tot de 12 weken. Ik ben zelfs al 14. Het is niet veel en niet elke dag, maar wel terugkerend. Het bederft zeker het onbezorgde gevoel, absoluut. Maar het gaat nog steeds goed en daar hou ik mij maar aan vast.
    Ik hoop dat je hier een beetje hoop uit kunt kweken.
    Je hebt natuurlijk een hele voorgeschiedenis, je weet al vd hoed en de rand waarschijnlijk. Maar ik wens je succes en duim voor je.
     
    Coccie vindt dit leuk.
  17. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben een week voor nod gaan bloeden met krampen en al tot ongeveer een week na nod.. maar was echt zwanger van een tweeling! Hou goeie moed, ik ben bewijs dat het goed kan gaan ;)

    Ik was dmv ivf zwanger na ook een heel avontuur..
     
    Coccie vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Jeejtje wat een weg hebben jullie bewandeld. Ik duim heel hard mee ! Succes ♡
     
    Coccie vindt dit leuk.
  19. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Jeetje wat hebben jullie al veel mee moeten maken:( ik duim voor jullie dat het allemaal goed zit en jullie 2 april een mooi hartje zien kloppen! Heel veel sterkte
     
    Coccie vindt dit leuk.
  20. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Wat lief! Dankjewel!
     

Deel Deze Pagina