knal (fel) geel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffies, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik heb sinds een week last van fel gele plas ...het is echt heel erg geel hebben er meer hier wel eens last van gehad ...ik heb dit nog nooit gehad dus daarom vind ik het zo raar en ik moet echt heel vaak plassen elke nacht om een uur of half 5 moet ik er uit en tegen 7 uur moet ik alweer en zo gaat het de hele dag wel door ...

wie o wie herkent dit ...

2. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    slik je vit B? daar kan het ook aan liggen

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had het vanaf dat ik zwanger was, maar dat lijkt me bij jou gek aangezien je tussen ongi en eisprong zit?

4. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik heb dat ook al een tijdje.. Net alsof je de hele dag ochtendurine hebt zeg maar.

5. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik ben vorige week ongi geweest alleen ik heb nu al 2 weken heel erg last van steken onderin mijn buik en zij ...soms achter elkaar en soms duurt het een paar uur voordat ik ze verneem ..

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb ook weleens hele gele urine gehad na het slikken van een bepaald soort vitamine. Volgens mij was dat een vitamine C en dat moest ik ook oplossen in water en opdrinken. En dat spul was ook knalgeel. Kan het zoiets zijn dat het daarvan komt?

AprilMama89 vindt dit leuk.
  7. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    het enigste wat ik slik is etos multi zwanger worden en voor de rest niks eigenlijk ...ik eet wel veel fruit

8. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    verder niemand een idee :(

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat knal geel wat jij omschrijft heb ik ook wel eens maar heb geen idee wat het zou kunnen zijn.. Het enige wat bovenstaande dames al zeggen, misschien iets met vitamine inname te maken aangezien je Etos zwanger worden slikt?

10. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Hoi Staffies,

Ik weet niet of ik je kan helpen. Maar het kan zijn dat je te weinig drinkt. Hoe geler je urine namelijk is hoe meer afvalstoffen erin zitten (dan ruikt het vaak ook sterk). Daarom is ochtend urine over het algemeen geler dat de je urine van de rest van de dag. Omdat je (meestal dan) de hele nacht slaapt en pas 's morgens weer naar de wc gaat.
    Ze raden ook altijd aan om 1,5 tot 2 liter water te drinken om je lichaam schoon te spoelen. Als je dat doet zul je merken dat je urine steeds schoner (minder geel) wordt.

Ik zelf probeer ook altijd 1,5 liter water te drinken gewoon om mijn lichaam van binnen schoon te spoelen. Alleen water vind ik erg saai om de hele dag te drinken daarom pers ik altijd 2 citroenen en dat meng ik met 1,5 liter water. Dat is even wennen maar wel lekker.
    Citroenen werken ook reinigend.

Misschien heb je er wat aan misschien ook niet.
    Succes iig.

Liefs

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #11 Knuffel, 8 jan 2010
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
    Ik heb het gehad toen ik extra vitamine B moest slikken (zoals Marja al zei). M'n urine was echt kanarie geel! Misschien zit er in die pillen van de Etos ook wel vit B.
    Als je te weinig drink wordt je urine wel een andere kleur, maar dat is meestal donkerder omdat het dan geconcentreerder is....
    Hoop dat je hier wat aan hebt....

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    En gewoon... blaasontsteking?

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het eerste waar ik aan dacht, is die Etos Multivitaminen Zwanger Worden Capsules. Ik heb ze destijds ook een paar maanden geslikt en toen gaf mijn urine ook zowat licht, zo felgeel als dat was. Daarna ben ik overgestapt op Dagravit Mama & Baby en gelijk was mijn urine weer van normale kleur.

Dus ik denk dat jouw urine ook gekleurd wordt door die Etos Capsules.

14. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi Doritoo

ik drink wel ongeveer 1,5 liter per dag want daar dacht ik dus ook eerst aan dus ik ben toen meer gaan drinken en het is nog steeds geel dus dat is het waarschijnlijk niet ;)

liefs staffies

15. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen

hoi Be Happy,

nou misschien ligt het dan toch aan die pillen ,en die dagravit mama & baby kun je die ook slikken als je probeert zwanger te worden of maak dat niet uit en waar haal je die vandaan bij elke drogist ..

liefs staffies

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi Staffies,

Dagravit Mama & Baby is bij elke drogist te koop. Dit bevat foliumzuur en multivitamines. Je kunt dit slikken als je bezig bent met zwanger worden, je kunt dit slikken tijdens de zwangerschap en na de zwangerschap. Ideaal dus, want je hoeft niet over te stappen naar iets anders zodra je zwanger bent.

17. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar dacht ik ook aan vanaf begin van deze topic,, maar niemand die het zei behalve jij ;)
    Misschien is idd blaasontsteking, dat is heel goed mogelijk. Heb ik vaker gehad.

18. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    maar ik heb verder nergens last van tenminste wat met een blaastontsteking te maken kab hebben want ik heb weleens blaasontsteking gehad ...

19. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik heb ook regelmatig felgele urine en dan met name na mijn eisprong. ik heb dit gekregen nadat ik gestart ben met etos multi zwanger worden....

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Ja vaak heb je idd wel meer klachten dan hoor, maar ik moest er aan denken :) Het kán ook zonder klachten verlopen.

Denk dat het die etospillen zijn, heb het zelf ook gehad toen ik begon te slikken, is bij mij wel weer weggetrokken trouwens.

Deel Deze Pagina