Ik was even benieuwd.. is het waar dat als je zwangerschapstest steeds donkerder wordt dat dat een goed teken is? Vorige maand is mijn zwangerschap misgegaan helaas maar mijn testen werden niet donkerder maar juist lichter. Dit is mijn test 11dpo #heelonzekerenbang
Ja. Een donkerdere test betekend over het algemeen een stijging van je hcg wat nodig is voor een gezond kindje. Echter biedt het geen garanties dat het niet meer misgaat als de testen oplopen maar dat biedt eigenlijk niets
Ik heb 2 keer een vroege miskraam gehad en daarbij liepen de testen eerst op en daarna werden ze inderdaad lichter. Nu bleven ze oplopen (tot 6 weken getest en daarna kan het helaas niet meer vanwege hook effect) en ben ik inmiddels bijna toe aan mijn 10 weken echo, maar het blijft retespannend. Maar ik vind je test voor 11 dpo er mooi uitzien en gezien je geschiedenis zou ik lekker door blijven testen als ik jou was (trek je niets aan van mensen die veel testen onnodig vinden).
Bedankt voor je lieve woorden.. ik heb er nog 3 liggen 1 Kruidvat( 2 voor 5 ) 1 trekpleister huismerk ( zelfde als kruitvat ) en 1 clearblue plus.. Zal ik vanaf nu alleen met ochtendurine doen of gewoon altijd smiddags?
Nee garanties heb je indd nooit maar de weg naar de " veilige " 12 / 13 weken is makkelijk doorlopen als je testen donkerder worden in plaats van lichter.. Tenminste zo voel ik het ( ik heb 3x een miskraam meegemaakt.. 2 voor me zoontje..toen zwanger van mijn zoontje en daarna weer.. en nu weer zwanger ) eigelijk mijn 5e zwangerschap
Dat is super moeilijk beoordelen omdat ze niet in 1 foto staan. Er zit denk ik ook maar 1 dag tussen dus dan lopen ze ook niet denderend hard op. Je hebt wel hele duidelijke testen voor zo vroeg nog
Had jij niet al een topic geopend? De laatste foto heb ik volgens mij al eens voorbij zien komen.. Maar dat ziet er mooi uit die laatste foto! Ik duim met je mee voor een plakbaby!