Hoi allemaal, Ik ben nu flink bezig met ovutesten, nadat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Kijk eens wat jullie ervan vinden? De eerste (meest rechts) was dinsdag gedaan, de 2 daarnaast zijn woensdag gedaan, de 2 daarnaast donderdag en de 2 links zijn vandaag gedaan. Ik test 's ochtends rond half12 en 's avonds rond 20.00. Ik zie bij de 2e woensdag een donkere streep, dan de 2 testen op donderdag allebei en vanochtend ook. We hebben gistermiddag geklust en denk vanavond ook maar en misschien morgen nog. Hoop dat we dan op tijd zijn......
Ik zou zeggen, die van woensdag zijn positief! Hierna worden ze wat lichter namelijk. Dus gisterenmiddag en vanavond zitten jullie goed
@ Rogijuli Thanks voor je snelle reactie. De eerste van woensdag (2e van rechts) is echt licht. De 2e van woensdag en de donderdag zijn donkerder toch? Ik hoop zo dat we goed zitten....
Hoi! Zijn dit de ovutesten van zwanger&kids? Ik heb vorige week een vmk gehad en we hebben net besloten om er direct weer voor te gaan. vanmiddag zijn we een inwendige echo gehad en alles was rustig/schoon in de baarmoeder en er waren holtes zichtbaar op de eierstokken...de arts verwacht dat er met 2 weken weer een eispron g is... Ik heb dus net deze testen gekocht en morgen zullen ze binnenkomen! Het is de eerste keer dat we hier mee gaan werken...erg spannend! Als ik met je meetuur (maar dan wel zonder ervaring van mijn kant), dan is donderdag het meest donker. Dat zou dan toch (volgens de handleiding...toch?) betekenen dat je vandaag je eisprong hebt... spannend!!!!
@ Lady Thanks voor je reactie. Dit zijn inderdaad de ovutesten van zwanger en kids. Je hebt vorige week een miskraam gehad? Hoe ver was je? Hoe voel je je nu? Heb je een curretage gehad of is alles zelf eruit gekomen? Fijn dat je nog een inwendige echo hebt gehad. Ik heb dat niet meer gehad na mijn miskraam. Hopelijk heb je je eisprong binnen 2 weken en kunnen jullie er weer voor gaan. Ik wilde na de miskraam ook meteen door, maar helaas ben ik toch ongesteld geworden. Wordt het je 1e kindje? Ik denk idd ook dat donderdag de donkerste dag was, dus goed dat we gisteren geklust hebben . Vandaag of morgen eisprong, dus als we vandaag en morgen nog klussen hebben we een grote kans. Bij de 1e na 2e ronde zwanger en in juni meteen aangeteld, dus zwanger raken zou geen probleem moeten zijn, hopelijk...... En hopen dat deze wel blijft zitten.....
Hoi! Klopt....vorige week een miskraam...of eigenlijk nog een vmk...was 5 weken en 4 dagen zwanger. Het blijft echter een heel verdrietige ervaring. Door de hevige pijn hebben we even gedacht aan een bbz, waardoor ik naar het ziekenhuis ben gebracht. Gelukkig geen bbz, maar dat is wel de reden van de nacontrole met echo. Ik was vandaag erg bang dat ik nog gecurreteerd moest worden, maar gelukkig had mijn lichaam alles zelf 'opgelost' en leek mijn baarmoeder zich ook weer aan het begin van een cyclus te bevinden .... dus we denken dat we er direct weer voor gaan Jij ook heel veel succes!! In het verleden dus succesvolle resultaten gehad...dat biedt hoop voor de toekomst! Nu nog duimen voor een 'plakbeebje'! Toi toi toi!
ik denk dat woensdag positief was! ik gebruik deze testen ook en het is duidelijk donkerder dan de teststreep. groetjes
Thanks Koekiemonster, woensdagavond dan, want woensdagochtend was heel licht. Dan zou ik goed moeten zitten met donderdagmiddag klussen en afgelopen nacht. Spannend....