Heeft er iemand ervaring (goed of minder goed) met Efamol PMP.. ? helpt dit echt om een regelmatige goede cyclus te krijgen en stimuleert dit een eisprong? Ook na het stoppen met de pil? Thnx..
Dat is goed, ja als het nou goedkoop was maar tis best prijzig.. Iemand uberhaupt wel eens het spul geslikt?
Ik heb het gebruikt. Mijn cyclus werd na 1-2 maanden wel korter (deze was superlang). Maar het is inderdaad wel prijzig.
Ik heb het gebruikt, heb maar 2 potjes hoeven halen en toen was ik al zwanger. Ik heb normaal maar 1x in de 2-3 maanden een eisprong, en met die efamol pmp netjes met 30 dagen. Het is vrij prijzig, maar als we voor een 2de gaan, ga ik het zeker weer gebruiken.
Ik lees ook mee. Ik gebruik de teunisbloemolie nu voor t eerst deze ronde. Vorige ronde duurde 40 dagen. Nu heb ik vandaag een positieve ovutest, dus een cyclus van 33. Heb ook superveel slijmverlies de laatste dagen. Denk dat ik stop met slikken als mn ovutest weer licht is. Ik las dat je er een mk van kan krijgen. Ik heb het wel gevraagd bij 'de tuinen' of dit klopt, maar in hun eigen info was hier niets over te vinden.
Ja, van mk heb ik niet gelezen, maar wel dat je na de ovu beter kunt stoppen of overgaan op tarwekiemolie, beter voor eventuele innesteling, ik ben nu begonnen met teunisbloemolie, en wil het straks vergelijken met die efamol.. Hopelijk krijg ik de kans niet om te vergelijken!!
Ik heb het deze cyclus voor het eerst gebruikt. Dit om te kijken of het de pijn en stemmingswisselingen rond de menstruatie (en eisprong) kon verminderen. Helaas heeft het mijn (anders zeer regelmatige) cyclus verlengd van 28 tot 32 dagen. Voor de pijn deed het ook niks, alleen had ik langer pijn omdat ik meer dagen moest wachten op mijn menstruatie. Voor mij geen efamol pmp meer dus. Stemming werd wel beter, maar dat kan ook alles met het mooie weer te maken hebben.....
Dus het ligt toch weer aan je hormoonhuishouding of dit een goede aanvulling is! Ik ben het nu aan het proberen, we zien het wel. Bedankt in ieder geval
Gefeliciteerd!!!!! Ik gebruik het nu ook, maar halverwege cyclus begonnen dus we zien wel, bedankt voor je reactie!! Moge het mij ook helpen!
Hoihoi, ik wil even zeggen dat ondanks ik halverwege de cyclus ben begonnen met slikken, ik in ronde 2 wel duidelijk een eisprong heb gehad (dc 27 weliswaar) maar ik lees verhalen dat het soms maanden kan duren voor er een eitje springt dus ik ben tevreden!! weet natuurlijk niet zeker of het door de efamol komt maar het zal echt wel meespelen! (samen met tarwekiemolie)..