Is deze nog positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jomy, Jun 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haha, sorry daar ben ik weer :p

Ik heb nu vanaf donderdag al positieve ovu testen en net nog eentje gedaan, maar hij lijkt af te nemen. De teststreep is wel nog even donker, maar wel dunner. Maakt dat uit?
    Willen jullie even meekijken?

Attached Files:

2. vlindertj

vlindertj Lid

May 31, 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had ook donderdag een knallende ovtest gisteren gewoon normaal en vandaag super licht dus mijn ei is denk ik al gesprongen.

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja nou ik ben ff in de war want snap er niks meer van. Vorige cyclus had ik rond dag 16 een positieve ovu test en nu vanaf dag 23 of 24. Dit is al dag 3. Maar moet ik deze test nog voor positief aan zien???

4. vlindertj

vlindertj Lid

May 31, 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie dat je bijna kan testen misschien ben je wel zwanger.

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja dat is t hem nou juist... Ik heb vanaf dag 13 ovu testen gebruikt tm dag 22 geen positieve, dus dag 23 dacht ik krijg de ... maar dag 24 dacht ik toch nog maar testen opmaken en vanaf toen ineens allemaal positieve. Dus of ik heb nu pas mn eisprong en is mn cyclus ineens 10 dagen langer, of ik heb mn lh piek gemist en ben misschien zwanger.

Daarom ben ik benieuwd of de ovu testen af gaan nemen, dan is het toch een late eisprong geweest. Maar als ik deze test van de foto als positief moet beschouwen en morgen weer een positieve heb hoop ik idd op een zwangerschap hahaha...

Maar ik baal dus dat ik dag 23 geen test heb gedaan. Maar dag 24, 25 en 26 waren dus positief. Ik ben benieuwd morgen.

Zou t wel maf vinden als je met een ovu test een zw kan testen. Met een zw test kan ik donderdag pas testen...

Maar vindt je op de foto dat ie positief is??

6. vlindertj

vlindertj Lid

May 31, 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij ziet er wl positief uit. spannend dus of je bent zwanger of een late ei ik zou ook gewoon klussen want je weet maar nooit.

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Een ovu test pas positief op een zwangerschap als een zwangerschapstest dat ook doet. Dus ik zou morgen een zwangerschapstestje doen, dan weet je het zeker.

Drie dagen positieve ovu test kan trouwens ook goed, heb ik zelf ook wel eens gehad.

8. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja haha zit echt in onzekerheid... Pff en had gehoopt dat ik voor aankomende vrijdag of ongi ben of een positieve zw test want we hebben feestweek hier. Als ik dus nu toch mn ei heb weet ik dus nog niks en ben ik hele weekend de BOB :( en als ik daarna alsnog ongi wordt is het écht flink BALEN!

Maarja, afwachten maar.. je moet er iets voor over hebben he haha

In welke ronde zit jij?

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

@ Laura,

Maar ik kan eigenlijk pas over 4dg testen dus durf t nog niet aan haha. En als dit toch mn ei is kan ik pas over 14dagen testen, pff

Maar als mn ovu test morgen nog positief is, wat denken jullie er dan van??

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Waarom pas over 4 dagen testen? Of je hebt nu j ei of je had het deze ronde erg vroeg en weet je dus niet wanneer je ei was en ook niet wanneer je kunt testen.

Ik ben afgelopen jaar 4x zwanger geweest en gebruikte ovu testen. Deze werden echt pas positief nadat ik al positief zwanger had getest. Dus even een zwangerschapstest doen. Als die negatief is dan heb je nu je ei. Soms duurt het springen van je ei langer dan de normale 24 tot 48 uur.

Ben benieuwd!

11. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hmm, morgen misschien toch maar een testje doen dan ;) Heb nog n kv2v5 in huis... Ben alleen bang voor een teleurstelling :( Of misschien beter morgen eerst nog een ovu test doen en als die afneemt ben ik ook niet zwanger toch?

Ik heb verder ook niet echt kwaaltjes ofzo, ben alleen moe en vd een ijzersmaak in mn mond? En enorm *ahum* nat van onder, haha. Maar das met je eisprong ook

Nou ik ga nog eens ff bedenken of ik een ovu of zw test ga doen morgen, hi hi

Jij bent iig al 29 weken! Gaat alles goed?

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Gewoon die kv test doen morgen. Dan weet je dat je aan de bak kunt:D als het negatief is. Je weet dan ook dat je nod pas over 14 dagen zal zijn.

Hier gaat alles nu gelukkig goed!

13. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haha ja das dan ook wel weer zo... Ga zo nog even klussen hoop ik. Alleen heb ik vriendlief gister over de posi ovu testen verteld en toen wilde die dus niet. Op commando zei die haha. Dus hopelijk kan ik m zo wel verleiden :)

Ik heb vanavond af en toe wel steken onderin mn buik trouwens, zegt dat iets?

En je hoort t morgen van me, hi hi

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Eigenlijk kunnen alle symptomen bij beide horen.

En tegen je vriend zeggen dat als hij een auto wil kopen hij ook naar een garage gaat en niet wacht tot er toevallig een op de inrit staat ;) een kind is een bewuste keuze die in heel veel gevallen niet even bij toeval tot stand komt;)

15. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haha ja das een goeie maar je weet hoe mannen zijn... Ik ga toch nog maar even klussen voor de zekerheid en morgen denk toch even een zw test doen :p

Maar als ik bv om 4u wakker wordt om te plassen moet ik die urine dan al gebruiken??

16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Tegenwoordig kan je zwangerschapstesten ook overdag doen, zolang je maar geconcentreerde urine hebt. Dus minimaal 3 uur na je vorige plas, zonder tussendoor de drinken, dus 04:00 uur zou dan wel kunnen.

17. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    spannend hoor suc6 met testen:D

18. Jomy

Jomy Niet meer actief

Zoals al verwacht: negatief... Misschien was het dan toch mn eisprong en heb ik nu gewoon een lange cyclus. Ga straks nog maar ff een ovu test doen. Als die nu dan lichter is, kan ik er dan vanuit gaan dat het mn ei is?

En als die toch donkerder is, kan ik dan misschien toch zwanger zijn maar te vroeg getest hebben? Als ik mn cyclus lengte van vorige maanden aanhoud kan ik nl pas over 3 dagen testen...

Nou ik wacht de ovu test zo maar af dan... Thnx allemaal

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dan is het echt je ei, zodra je ovu test lichter wordt is je ei geweest. 14 dagen daarna kun je in ieder geval testen. Succes!

20. Jomy

Jomy Niet meer actief

Moet het streepje ook even dik zijn als de controle streep? Heb net nog een ovu test gedaan en de test streep was wel net zo paars/roze maar wel wat dunner...

Kijken jullie nog even mee? :p

Als dit dus weer een negatieve is, is het idd mn ei geweest... Maar omdat ie 4 dagen positief was, wanneer is dan mn ei gesprongen??

Attached Files:

Share This Page