hey lov ik heb de cb pas gedaan toen ik een echte knaltest had maar ja ik heb dan ook geen lichte streepjes testen gehad was direct een knaller weet niet hoe het zit met die hcg maar zou nog even wachten liefst willen we toch de 3+ zien staan en vind ze ongelooflijk duur voor een test die je uiteindelijk moet weggooien dus zou afwachten op je knaller
oh nee wil m ook nog niet doen...... Wil alleen zien wanneer je de cb doet en welk kruidvat testje je toen had. Ze zijn namelijk vrij gevoelig die cb`s met indicator...vroeg me daarom af hoe licht het streepje dan op de kruidvat was ...
s 'Ochtends (nod) deze test van KV en 's middags zonder rekening te houden met drinken en plassen de CB digital positief 1-2 weken zwanger. Succes!
Klopt! Ik wou zekerheid dus toch de cb gedaan en die gaf gelukkig positief! 3 dagen daarna nog een testje gedaan om te kijken of ie goed was opgelopen. Hier mijn rijtje:
Bekijk bijlage 289775 Nou dit dus. Op 30-10 dus dag ervoor had ik een digi met 1-2 weken erop. Maar ja ik weet niet zeker of je deze testen nu echt mag meetellen gezien de afloop......
ik denk dat je aan mijn foto niets heb want ik heb dus de cb gedaan toen ik al een knaltest had gaf toen wel 3+ aan