Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Bruin bloed is oud bloed.. gebeurt wel vaker na een inwendige echo ;) Ik heb nog wel hoop voor je hoor... komt heel vaak voor dat er bij minder dan 6 weken nog niks te zien is..
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hebben ze ook naar je eileiders/eierstokken gekeken toevallig of daar wellicht iets te zien was?

    Bereid je er op voor dat je morgen nog geen duidelijkheid zult hebben. Een keer bloed prikken zegt namelijk niet zo veel. Alleen dat er hCG is. Je zult vaker bloed moeten prikken om te kijken of er een goede oploop is. En ik neem aan dat je ook weer terug moet komen voor een nieuwe echo? Of hebben ze daar nog niks over gezegd?

    Gezien de data van je positieve ovulatietesten en zwangerschapstesten denk ik dat die nog alle kanten op kan.

    Ik heb helaas ervaring met een BBZ. Als je concrete vragen hebt, stel ze gerust.
     
  3. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Ze heeft wel geprobeerd te kijken naar iets buitenbaarmoederlijke maar kon ook niets vinden dat daarop wijst. Ik moet morgen naar het ziekenhuis om bloed te prikken en voor een nieuwe echo.... ik heb stiekem hoop op een wonder maar maak me ook zorgen...! Dankjewel voor je reactie. En wat naar van je buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... hoelang duurde je herstel? En kan je daarna gewoon nog kindjes krijgen?...
     
  4. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie.... ik moet morgen naar het ziekenhuis bloed prikken en opnieuw echo... ik hoop op een wonder.... dat er toch ineens iets te zien in maar zie het somber in :(
     
  5. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik duim iig voor je morgen dat ze nu wel een vruchtje vinden. Sterkte en succes!!
     
  6. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Super lief... dankjewel! Ik hoop het ergens ook zo ontzettend... als ik een wens kon doen en alles mocht wensen dat was het wel dat die mevrouw vandaag niet goed gekeken heeft en ze morgen zeggen ohh nou we zien toch iets!! Dus ik mag je toch nog feliciteren en er was paniek voor niks... maar ik zie het ook somber in eigenlijk......! Wel heel lief je reactie en ik laat morgen wel even weten hoe en wat..! Zolang het nog geen uitsluitsel heeft kan ik ten minste nog hopen... je weet het nooit... xx
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Fijn dat ze je goed in de gaten houden en je ook weer een echo krijgt.

    Bij mij zat er een vruchtje in mijn rechter eileider. Daar ben ik aan geopereerd en de eileider is verwijderd. Fysiek herstel duurde ongeveer 6 wkn, vooral last gehad van de narcose. Mentaal herstel duurde helaas flink wat langer. En JA je kan daarna zeker nog kindjes krijgen :). Ik heb na mijn BBZ een dochter gekregen en ben nu weer zwanger. En het “mooiste” aan mijn verhaal is dat beide zwangerschappen komen van een eisprong op rechts. Ondanks dat ik daar dus een eileider mis. Je andere eileider neemt dat namelijk over.

    Ik hoop heel hard voor je dat je gewoon te vroeg bent en je gewoon een gezonde zwangerschap hebt. Als dat onverhoopt toch niet zo is dan zal dat heftig en pittig zijn. Maar ook dan komt het goed!
     
  8. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Hoe was het bij de gyn? Hebben ze iets kunnen vinden?
     
  9. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Als ze echt bang waren voor een bbz, mocht je wel gelijk bloed laten prikken en zat er spoed op. Dus probeer niet gelijk bang te zijn. Ik heb namelijk ook in die situatie gezeten. Ik hoop voor je dat er al wat duidelijkheid is en dat je over een paar dagen een mooie echo hebt!
     
  10. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hoe gaat het??
     
  11. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ben benieuwd naar je echo? Was er nu wel iets te zien?
     
  12. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal! Sorry dat het even mocht duren maar ik zal even vertellen hoe en wat.
    Ik heb gister ochtend gelijk bloed moeten prikken, met spoed, uiteindelijk waren Mn waardes vrij hoog vond die gyn (1200 nogwat) zegt me vrij weinig maar hij vond het hoog. Oké dus nieuwe echo... Mn eilijders gecheckt alles gecheckt... de stille hoop die ik nog had verdween... weer geen kindje.. niks te zien, mijn baarmoeder is leeg. Ik zou een miskraam krijgen of al hebben en jahoor... nadat ik thuis kwam.. bloed, heel veel bloed. Ik bloed nogsteeds. Ze kerst die wij voor ogen hadden.. net intense geluk heeft plaatsgemaakt voor nogal wat verdriet... het mocht helaas niet zo zijn. Ik wil jullie bedanken voor alle lieve woorden, reacties en steun ❤️❤️!?dank voor het meelezen.. dit heeft even tijd nodig en verdiend een plekje.. en dan moeten we verder.. en gaan we ronde 3 in... 3 maal is scheepsrecht toch?.... ik hoop het zo..
     
  13. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Ohja en ik moet maandag terug opnieuw bloedprikken en dan moeten mijn waardes gedaald zijn anders gaan ze kijk operatie doen maar hij zei ik zou er van op koken als jet buitenbaarmoederlijk is aangezien ik daar verder geen aanwijzingen voor zie en ik ook geen pijn heb. Ik moet dus even maandag afwachten maar mocht gelukkig gister in ieder geval naar huis. Maandag nog even spannend... maar ik denk zelf dat mijn miskraam ondertussen flink op gang is gekomen dus maandag is voor de sier denk ik. Lieve mama’s, fijne feestdagen..... dank voor het meelezen ❤️
     
  14. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Vind het heel erg voor jullie!! Ik snap je verdriet volkomen. Heel veel sterkte komende tijd en blijf met elkaar praten en als je met mij wil praten mag dat ook. En drie keer is zeker scheepsrecht zie mijn handtekening. Nogmaals sterkte ❤️❤️ digitale knuffel.
     
  15. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    heel veel sterkte
     
  16. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte! Hopelijk zakken je waardes en hoef je geen kijk operatie.
     
  17. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Wat lief ❤️❤️ Dankjewel. Ik hoop dat het bij ons ook zo zal zijn! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!! Van harte gegunt. Het blijft en stil en hard verlies... zo net voor kerst nu ook nog. Maar het krijgt een mooi plekje... hoort voor altijd bij ons.. en dan straks verder ronde 3 in. Digitale knuffel terug en dankjewel xx
     
  18. hopefullymommytobe

    20 dec 2018
    25
    5
    3
    Vrouw
    Bedankt voor alle lieve reacties! het neemt de pijn niet weg maar verzacht wel ... en lucht daarbij op het van me af te schrijven. Dank voor de lieve woorden allemaal.
     
  19. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!!
     
    hopefullymommytobe vindt dit leuk.
  20. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Veel sterkte :(
     
    hopefullymommytobe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina