Knal test..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamavandrie82, Nov 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    Oo.meis ik weet wat je doormaakt .. ik heb een spiraal laten n plaatsen 3 weken later bij me menstruatie is die er uit gekomen .. daarna een nieuwe .. die ook na 3 weken verloren
    toen een onderzoek gehad alles goed weer nieuwe geplaatsts en je raad het die ook na 3 weken er uit toen voor een implanon gekozen helaas zat die niet goed .. toen aan de pil gegaan .. en daarna kwam ik er achter ook zwanger te zijn ..

grotere schok is er niet .. wat niet was ik blij .. ja en nee het kan nu niet waarom overkomt mij dit

in 2007 door de pil heen zwanger geraakt helaas mk
    2008 weer door de pil heen 2009 mijn dochter geboren
    spiraal laten plaatsen en jn 2010 bleek 7 weken zwanger ook mk geworden

ik snap dat het voor mensen niet leuk is deze post te lezen zeker voor mensen in de mmm of mensen die al heel lang wachten

maar dat zijn de berichten .. jeeeeee 1e 2e 3e 4e ronden gelijk zwanger ook niet ..

Mamavandrie82 zit hier niet om comentaar of kritiek te krijgen maar om haar verhaal te doen

het zal voor haar heeel moeilijk zijn
    als je plant zwanger te worden ben je blij en spring je een gat in de lucht

maar ongepland moet je slikken en zit je in een grote achtbaan qua emoties gevoel en gedachten

wil ik dit nog kan ik dit is het verandwoord ..

meis heel veel succes en sterkte in de tijd die komen gaat

2. Mamavandrie82

Nov 13, 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar daarbinnen tegen.. Op dit forum word alles besproken en mag iedereen zijn mening geven.
    Dit is mijn mening, zo denk ik er momenteel over.. Kun je daar niet tegen... Lees er overheen en laat mij in mijn waarde.

3. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,260
    1,165
    113
    Jeetje, meid, wat heftig.
    Ik kan me voorstellen dat je flink in schok bent. Een baby erbij is een enorme impact op je leven. Een moeder van 3 weet dat als geen ander.
    En uit ervaring weet ik hoe heftig het voelt om ongepland zwanger te raken. 'Negatieve' emoties mogen er best zijn!

Veel sterkte met alles laten landen en uitstippelen hoe het nu verder moet.

(snap niet zo goed waarom hier nu een rel-topic van wordt gemaakt?? Ik heb toen ook gedacht, waarom ik? Lijkt me echt geen vreemde gedachte in situatie van TS...)

4. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    En jaa ik weet van dichtbij hoe moeilijk het is als je kinderwens niet vervult wordt mijn zus heeft er 4 jaar over gedaan .. en ik.voelde me schuldig haar te vertellen dat ik weer zwanger ben ..

5. Mamavandrie82

Nov 13, 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.
    Spiraal heb ik ook gehad, werd afgestoten.
    Toen heb ik mijn gyn Gevraagt me te laten "helpen" deed hij niet, ik ben nog te jong volgens hem.
    Toen dus maar aan de pil.

6. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    Volg je gevoel en lucht hier lekker je hart dat lucht op
    lees over negatieve berichten heen en onthoud de berichten waar je steun uit haalt

(Ik heb je even een prive berichtje gestuurd)

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Tuurlijk zijn er veel ergere verhalen ! Ik krijg gewoon een brok in m'n keel van sommige reacties hier :( , zo heftig wat sommige mensen mee moeten maken !!
    Maar waarom hoor ik nou net bij die 1% die zwanger wordt door de pil , vind ik niet zo'n vreemde uitspraak en ik denk dat ts dat bedoelt ?

Denk je echt dat je nog maar 6 weken bent ? Je hebt al best een buikje !

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Tja, het is nu eenmaal een forum. Daar zul je berichten lezen die je leuk vind en minder leuk. Dat is nu eenmaal zo.

Maar het moet wel een plek zijn waar iedereen z'n verhaal kwijt kan, anders kun je het forum net zo goed verwijderen want dan kun je niks meer zeggen.
    Ja, sommige dingen worden iets minder tactisch geschreven, maar hé, denk dat ts ook in een achtbaan van emoties zit nu en dan ben je even minder met tact bezig.

Ja, zelf las ik het ook en dacht, ohhhh soms is het oneerlijk. Er zijn mensen die dolgraag zwanger willen worden waarbij het niet lukt en er wordt er iemand zwanger door de pil heen.
    Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij het leven, en dat is niet altijd even leuk of makkelijk.

Maar om ts nu volledig af te branden vind ik ook niet heel netjes. Soms moet men dingen iets minder op zichzelf betrekken. Al snap ik de gevoelens echt wel, maar dan kan hier bijna niemand schrijven want de kans is altijd aanwezig dat je iemand onbewust kwetst.

Je kunt er altijd voor kiezen om bepaalde onderwerpen niet te lezen als die te confronterend zijn.

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik herhaal mijn eigen vraag nog maar even, want daar wordt in alle commotie overheen gelezen...:)

Hoe gaat het met je ts? Begin je al een beetje te wennen aan het idee?

10. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jeetje best wel een beslissing van zo´n gyn. Helemaal als jij de beslissing had genomen dat je het wel wilt. Had hij moeten respecteren, maar dat is een beetje water onder de brug.

Nogmaals, geef jezelf de tijd. En volg je hart. Jij en je man zijn de enigen die hier een beslissing in kunnen nemen.

11. Mamavandrie82

Nov 13, 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry haha.. Ja gaat wel.
    Overdag heb ik het te druk om er echt mee bezig te zijn, maar mijn werk en kinderen zijn goede afleiding.
    Maar s'avonds gaat het malen en hebben we het over niks anders.
    Voor de rest ben ik super moe en mijn rug doet O'n zeer :(

12. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Wow, wat een topic :)

TS wens je veel sterkte. En idd; waar 3 kunnen eten kan een 4e ook.

Nu is het heftig,maar ik duim voor je dat de dag snel mag komen waarop je terugkijkt en bij jezelf denkt dat het best wel meeviel.;)

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hee meid ff 1 ding je hebt helemaal gelijk dat je zelf moet weten wat je en hoe je dat hier neerzet MAAR: je kunt niet verwachten dat iedereen dan alleen maar reageert hoe jij dat wilt.

14. Mamavandrie82

Nov 13, 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik toch ook nergens geschreven of wel?
    Ik vind het echt heel rot dat er zoveel vrouwen zijn die moeilijk tot niet zwanger kunnen worden.
    Mijn moeder is er daar 1 van, ze heeft 5 jaar gedokterd om mij te krijgen.
    Maar ik ga en kan ook niet met het halve forum rekenening gaan houden in mijn woordkeuze

En waar er 3 kunnen eten, kunnen ook 4 eten?
    Onzin.
    Er komt wel wat meer bij kijken dan alleen nog een mondje voeden..
    Niemand hier kent onze thuis situatie.
    Sorry.

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Veel wijsheid gewenst....
    Ik doe alles voor een kindje op dit moment....Maar ik heb gek genoeg ook in jou schoenen gestaan voordat ik ziek werd (zonder de drie andere kindjes dan maar ik bedoel ongewenst zwanger worden) Nu kan ik dat niet meer en bekijk ik het dus van een andere kant.
    Ik zou nooit zeggen dat ik zou willen ruilen want jou situatie is ook ontzettend lastig, veel lastiger dan de meeste vrouwen realiseren. Ongewenst zwanger zijn heeft zoveel invloed op je psyche dat is echt bizar. Beide situaties zijn lastig maar daar is dit forum voor (misschien niet dit onderwerp) denk ik.
    Ik wens je veel wijsheid en sterkte.

16. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Het is helemaal aan jullie natuurlijk!
    Maar kijk niet op dat mensen advies of commentaar willen geven.. Dat krijg je eenmaal op een openbaar forum.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik snap best dat je gefrustreerd bent maar er zijn hier ook dames die niet verwijtend reageren en dan zijn die botte reacties terug ook niet leuk.

Nee niemand kent de situatie. Verwacht dan ook niet dat iedereen alleen maar zegt wat jij wilt horen, want niemand hier kan gedachten lezen via een computerscherm volgens mij hoor.

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik vind dat TS nu wel heel hard aangepakt wordt. Ze raakt ongepland zwanger. Ze had voorzorgsmaatregelen genomen door anticonceptie te slikken. Daar slik je immers anticonceptie voor. Vervolgens raakt ze zwanger en is in shock omdat het niet de bedoeling was. Dat is haar goed recht!

Er zitten 68.000 leden op ZP. Als je van te voren moet bedenken hoe je dingen wel/niet moet verwoorden omdat je misschien weleens iemand kan kwetsen, dan ben je volgende week nog zoet. TS wil haar gevoel kwijt, net als veel vrouwen hier. Dit is een openbaar forum dus dat mag. En andersom geldt net zo, als een onderwerp je kwetst, lees dan niet verder.

Ook ik vind het heel rot voor de vrouwen die nog niet zwanger hebben kunnen worden. Ik snap dat dat heel moelijk is. Maar dit is zwangerschapspagina en je kunt er dan niet omheen dat je verhalen leest over vrouwen die gepland/ongepland zwanger raken.

Ik mag zelf ook niet meer zwanger raken vanwege mijn ziekte. Ja, daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. En ja, ik kreeg ook de dooddoeners als: maar je hebt tenminste een kind. Dat klopt, maar mag ik daarom dit gevoel niet hebben?

TS: ik wens je een prettige zwangerschap en veel geluk. Hopelijk ben je de shock een beetje te boven. Je hebt inderdaad al een aardig buikje, weet je zeker dat je niet verder bent?

19. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Ik schrijf net zo duidelijk wat ik wil, ik ben blij dat ik hier nog niet mijn ongezouten mening heb gegeven. Net zoals ts een onderwerp begint en ik moet haar maar in haar waarde laten of er anders overheen lezen, kan zij dat ook over de negatieve reacties. Kan zij daar niet tegen.... Maak dan een besloten club aan!

Maar sorry hoor, in het forum onderwerp: ovulatie en zwangerschapstesten???? Zoek dan een andere plek, hier verzamelen vrouwen zich met een kinderwens!! Dit roep je dus behoorlijk op jezelf af. En Cathy jij scoort ook punten...

En hoeveel aandacht wil je? Volgens mij had je al een onderwerp gestart?

Heel bijzonder dit en duidelijk de omgekeerde wereld, daar pas ik voor.

20. Mamavandrie82

Nov 13, 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals, ik vraag niemand te reageren zoals ik dat wil, andersom schijnbaar wel, want mijn eigen gedachten verwoorden mag niet omdat ik anders iemand zou kunnen kwetsen.
    Mijn reacties zijn ook niet voor iedereen bedoelt die hierop reageerd, hopelijk is dat wel duidelijk.
    Of moet ik nu op alles en iedereen persoonlijk gaan reageren?
    Want ik vind het nu wel heel lastig worden zo.

Voor de rest, voor de geintresseerde: ik kan morgen avond om 19 uur terecht voor een echo.
    Heb gebelt of het eerder kon ipv volgende week dinsdag.

Share This Page