Mag een mens ook secties krijgen het te verwerken? Tot zich door te laten dringen? En tuurlijk mag iedereen zijn mening geven maar ik kan geen rekening gaan houden met het aantal vrouwen wat deze site bezoekt waar het niet bij lukt.
Voor de rest wil ik ff kwijt dat ik dit topic ga sluiten, want je hart luchten op je eigen wijze mag hier schijnbaar ook al niet van sommige leden. Dat diegene niet zwanger worden zelf is erg genoeg, maar val andere niet aan waar het ongepland bij is en die er behoorlijk door van slag zijn. Succes verder.
Mamavandrie...Wil even tegen je zeggen dat ik het sneu voor je vind dat je zo wordt "aangevallen". Ik begrijp de reacties van iedereen wel maar ik vind wel dat jij moet kunnen schrijven hoe jij je voelt. Ook bij mij ging het allemaal niet makkelijk dus ik sta ook aan die "andere kant" maar jij hebt natuurlijk ook recht op jouw gevoelens en moet deze ook kunnen uiten. Kortom, vind het sneu voor je dat jouw topic alleen maar gaat over jouw woordkeuzes. Sterkte!
Nee dat sluiten doen ze niet ook zoiets vaags ik had van de week ook een request gestuurd om een topic te sluiten en dat hebben ze bij wijze van uitzondering gedaan omdat er nog geen reacties waren. Vraag me niet waarom dat niet gewoon kan heel vreemd. Maar ik had ook gereageerd ik ben het met ikzelf eens. Je mag net zo goed je gevoelens uiten als iedereen hier. Alleen omdat het op dit forum is bereik je niet de juiste doelgroep ben ik bang. Maar ik vind jou aanvallen om een woordkeuze net zo ongepast als jou woordkeuze... sterkte!
Hi meid Ga even reageren hier op je. Als eerste gefeliciteerd hoor. Ik begrijp de frustraties van beide kanten wel alleen zou ik er niet op reageren op die manier. Ja is zuur voor meiden die allang bezig zijn maar neemt niet weg dat dat voor jou ook geldt. Sterkte de aankomende tijd en uiteraard probeer te genieten want voor nu groeit er een mooi kindje in je buik die gemaakt is uit liefde. Ook al is het door de pil heen, lekker eigenwijs kind nu al (smile) Dikke knufff
Ben benieuwd wat er morgen uitkomt want volgens mij ben je verder dan 6 weken als ik je buikje zie. Liefs
Jammer. Jammer dat het (weer eens) zo moet. Succes morgen bij de echo.. ik hoop dat je daarna misschien wat rust in je hart krijgt. Succes met alles wat op jullie gaat afkomen! Wat je ook beslist....
De vraag is alleen.. voor wie... Jammer dat het nou nooit eens een keer gewoon volwassen kan. En ja, ik wil ook nog graag een kleintje erbij. Neem ik aanstoot aan dit topic, nee natuurlijk niet! Grappig hoe dingen hier altijd met twee maatstaven worden gemeten....
Ik snap je reactie heel goed, maar ook die van dames die lang bezig zijn. Vervelend voor hen, maar betekend niet dat dit niet vervelend voor jou is. Sterkte met het een plekje geven en hopelijk kun je er gauw van genieten. Ben benieuwd hoe ver je nu bent, wil je een update geven over je echo? liefs
Ben benieuwd naar je echo meid. Laat je t nog even weten ? Van zoiets moois moeten we geen rel maken. Ik vind de woordkeuze niet tactisch maar begrijpelijk. Ik ben ook door de pil zwanger geworden. Ik was m wel 2x vergeten die maand. Ben dolgelukkig met mn 4jarige prinses. Hoop dat jullie snel.ook kunnen genieten van dit kleine boefje wat zoooo graag bij jullie wil zijn.
Gefeliciteerd mama van drie, daarnaast heel veel sterkte. Ondanks de situatie komt het uiteindelijk vast wel goed, hoe je het ook doet. Het voeden van 4 monden is lastiger, maar in je hart past er uiteindelijk vast wel eentje bij Ik hoop dat je er zsm van kan gaan genieten!