Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties.. Vandaag on 19.00 uur is het zover, de echo. Wat ben ik zenuwachtig zeg! Dit gaat een lange dag worden. Zegt mijn vriend gister avond opeens; ergens wist ik het wel, jij buikje, je uitstraling zo rustig, maar durfde niks te zeggen. We hebben de laatste week veel etentjes gehad, dus daar kon het buikje ook van zijn. De schat 😊
Ahh wat een lieve vent heb je toch Heel veel succes vandaag .. zoek afleiding .. heel veel succes vanavond ik blijf je volgen
Moet nu werken tot 13.00 uur en vanmiddag zijn de kids thuis, dus afleiding genoeg. Dat word vanavond niet meer klussen in ins nieuwe huisje We verhuizen 1 dec.
Oo idd genoeg afleiding komt goed meis hihi ben zo benieuwd naar je echo lijk wel of ik zelf moet haha
Oo spannend je ben zo aan de beurt heet veel succes en hoop dat je er toch een beetje van kan genieten xxx
Gefeliciteerd, ik hoop dat je/jullie het een plek kunnen geven en dat het beebje gezond ter wereld komt en de thuis situatie ook goed zal zijn! ( trek het je niet aan joh, het blijft maar een forum, daar heb je echte vrienden en familie voor! )