Ik wil graag weten hoeveel mensen er zwanger waren na het gebruiken van ovulatietesten..... We zitten nu in ronde 10 en heb een grote hoeveelheid ovulatietesten ingeslagen.
Ik ben ook wel benieuwd. Het is natuurlijk maar een hulpmiddel. Ben zelf in ronde 3 bezig, en deze ronde voor het eerst ook ovulatietesten gebruikt.
ik heb 2 x oveluatie testen gebruikt a 2 maanden waarvan 1 x zwanger hoop dat je er wat aan hebt en moet nu wachten OP NIEUWE RONDE OK ROND DE OVULUATIE GEVREEN EN IS MISCHIEN WEER RAAK EN HEB NU MAAR ALEEN DEZE MAAND GEBRUIKT knuffel van deze kant
Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gehaald. Beviel me best goed omdat het nu wat minder op de gok voelt allemaal. Of ik zwanger ben weet ik nog niet. Nog 10 daagjes wachten.. het aftellen is begonnen
Hoi, deze vraag heb ik weleens gesteld bij 'zwangerschap'. Dit is de titel 'Wie zwanger geraakt met behulp van ovutesten?' Ik kreeg daar veel reacties! Dit kun je plakken in de het zoekscherm. Zelf ben ik nu voor de 8e maand met ovulatietesten bezig en nog niet zwanger geraakt.
8 maanden al met die testen bezig? Pff das lang of begrijp ik het verkeerd? Ik ben nu deze maand begonnen vanaf dag 1. Dus direct toen mijn menstruatie begon. Wij zijn al 10 maanden bezig. Vorige week zijn de zwemmers nagekeken van mijn man en die zwommen gelukkig heel hard. Ik kan volgend jaar een verwijziging ophalen voor naar de gyni maar dacht nou ik probeer het nog 1 maand zelf en dan gewoon met ovulatietesten vanaf dag 1. heb ze al eerder gebruikt maar kon geen ei vinden vandaar nu iedere dag. Misschien klussen we wel iedere keer op het verkeerde tijdstip. Lijkt me sterk maar ja even uitsluiten. Heb ook al getempt maar ook toen hebben we tijdens mijn ei geklust en niet zwanger...... Succes!
ook ik ben zwaar benieuwd of het werkt. Wij zitten in de 7e maand en heb de ovitesten deze maand ook voor het eerst gebruikt. Gisteren een dikke vette streep en dus ook maar even geklust. Aan de andere kant dacht ik altijd mijn ei te voelen en klopt het wel helemaal met wat die test zegt, had zelf ook al verwacht dat gister of vandaag mijn ei zou zijn. Nou, nu kan het wachten en hopen beginnen!
dat denk ik ook, maar je weet het niet. ik ben deze maand ook met de ovitesten begonnen omdat ik ook zeker wilde weten dat we niet verkeerd aan het klussen waren. Hoop voor jou ook dat het net dat kleine beetje meer zekerheid geeft over dat jullie goed aan het klussen zijn. Soms kun je er echt wel even van in een dip raken dat je voor je gevoel al zo lang bezig bent he. Al valt het eigenlijk best nog heel erg mee! Succes!
bij ons eerste kindje ben ik in de 9de maand zwanger geraakt. die maand ben ik begonnen met tempraturen en ovu testen! en toen dus zwanger ben nu net zwanger van de 2de...in de 3de ronde. ik heb wel al meteen vanaf de eerste ronde die testen gebruikt.. succes! ik gebruikte trouwens de digitale van clearblue. zijn wel erg duur maar als je een beetje inzicht hebt op je cyclus ben je er misschien maar 2 a 3 kwijt per maand!
Dat is bij mij ook een beetje het probleem ik kan geen hoogte meer krijgen van wanneer ik nou wel of niet mijn ei zou moeten hebben. Heb ze in het begin een keertje gebruikt en toen geen ei te vinden in de week dat ik hem dacht te hebben. Heb nu testen gekocht van senitest 48 stuks nou hoop ik dat ik hem wel een keer tegen ga komen. Ben vanaf dag 1 van mijn cyclus gaan testen. Ik hoop dat het nu wat makkelijker zal gaan. Bedankt voor jouw info!
hier al 10 maanden aan de ovulatie testen en twee maanden aan het temperaturen en nog geen resultaat. Succes met zwanger worden!
Jij ook succes. Ik heb 2 maanden aan de temp gezetten. 1 maand ovutesten maar geen ei gevonden. Nu 6 maanden op de gok gedaan. En nu in de 10de maand vanaf dag 1 begonnen met de ovutesten. Denk nou dan moet ik dat ei toch wel tegen gaan komen.......... Heb 48 testen in huis dusssss
Hej meid ik ga deze maand ook weer aan de slag met ovu testen! de eerste keer dat ik de ovu testen gebruikte was ik zwanger is helaas een vmk geworden(5wken en 4 dagen). ben benieuwd of we elke maand op de goede tijd geklust hebben! nu is me mannetje ziek hoop wel dat hij rond woensdag weer beter is want waarschijnlijk hbe ik dna me ei.maar we zien wel. spannend dit is trouwens voor mij ronde 10 succes allemaal