Hallo allemaal. Ik heb even een vraag over ovulatietesten. Vorig jaar zijn mijn vrouw en ik begonnen met KID (kunstmatige inseminatie met donorzaad). Deze pogingen zijn helaas niet gelukt. We staan nu op de wachtlijst, maar in de tussentijd wil ik graag ovulatietesten gaan doen. Ik word alleen een beetje moe van al die vage streepjes die je moet gaan ontcijferen. Heb net een ovulatietest gedaan en het teststreepje was bijna net zo donker als het controlestreepje, maar volgens de bijsluiter dus niet donker genoeg dat het echt al de LH piek is. Ik las later ook dat je twee uur van tevoren niet mag drinken en dit heb ik wel gedaan. Kan dit het resultaat echt beinvloeden? Ik denk dat ik morgen gewoon nog een keer testen en als het streepje dan weer lichter is dan kan ik denk ik wel de conclusie trekken dat de LH piek al geweest is. In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties en tips. Ik gebruik nu de ovulatietesten van de Action, maar als jullie tips hebben voor andere testen dan hoor ik dat graag.
Indien je streepjes lastig vindt kun je ook de cb testen erbij doen met een Wat ik zelf de eerste paar maanden deed was testen met een goedkope test en wanneer die voor mn gevoel positief was dan testte ik met de cb test en die gaf dan heel duidelijk een of een leeg rondje
beide dames neem ik aan? Cb ovulatietesten zijn het makkelijkst smiley of niet. Bij bol.com het goedkoopst