pfff wat laat zeg. ik mag bij de 6 weken komen voor een echo om te kijken of het op de goede plaats zit en heb bij de 8 weken weer een echo en gelijk de intake.
Gefeliciteerd allemaal. Hier ook net zwanger en 6 januari uitgeteld! Misschien leuk om hier een blijvend groepje van te maken? Ik heb 23 mei mijn eerste echo ben dan 7-4 wkn. (Zometeen nog ff tekst in me handtekening aanpassen). Zwanger van ons 2e wondertje, ons eerste kindje is afgelopen november een MA geworden. Nu hopen dat het dit keer wel zo mag zijn.
Proficiat, ik ben op 27 dec uitgerekend, ook spannend dus. Ben ik niet de enige eind dit jaar uitgerekend.
Ik ben 10 januari uitgerekend, en heb pas 17 juni de intake + echo.Ik ben dan ruim 10 weken zwanger. Duuurt zoooooooo lang, nog 6 weken!
helaas bij ons is het toch weer een miskraam geworden. de 3de al in een half jaar tijd. Nu willen we toch onderzoeken laten doen hoe dat het kan dat wij telkens miskraam krijgen.
itakepictures, ik mag over 3 weken mn 1e intakegesprek houden, dan gaan we de 1e echo inplannen, kan niet wachten, geduld is een schone zaak lizz87, wat vervelend voor je zeg! Laat het maar goed onderzoeken, idd, miss komt er een oorzaak uit, sterkte!
Lizz wat verdrietig! Sterkte! Lady N ik kon de intake ook een week eerder plannen op 10 juni, onze trouwdag. dat vond ik wel heel romantisch, maar dan moest ik voor de echo apart weer terug later die week. dan maar alles in 1x een week later Maar ik lees dan echt over echo's met 6/7 weken en dan de termijnecho. Is het gek dat ik alleen de termijnechokrijg en niet zo'n vroege echo?
Gefeliciteerd!! Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger helemaal te gek.. Duurt me nu te lang voordat ik naar de verloskundige kan hihi..
sterkte lizz! bij onze vk is het ook normaal pas tegen de 10 weken een echo te krijgen, ik heb er zelf op aangedrongen er eerder 1 te krijgen... moest er wel moeite voor doen. Het verschilt ook wel per vk en je achtergrond heeft natuurlijk ook invloed. Als je het graag wil en je kan het enigszins onderbouwen zou ik gewoon bellen voor een eerdere hoor!
Ik heb al de intake gehad bij mijn vk. 3 dagen na mijn positieve test al gezien me vorige miskraam. Lizz wat een verdrietig nieuws! Sterkte meid! Hoop dat ze het voor je uit kunnen zoeken hoe dat kan.
Ik ook 28 mei ik ben (als het goed is) 17 januari uitgerekend. Een week na mijn 40e verjaardag Maar aangezien mijn kindjes allemaal in week 39 geboren zijn, heb ik een redelijke kans dat het op mijn verjaardag geboren wordt!
Ja, dit is ons 5e kindje (onze 4e is overleden tijdens de zwangerschap) en het blijft spannend, bij ieder kindje weer! (en nu eigenlijk extra)
Gefeliciteerd allemaal! Ik weet nu 2 weken dat ik zwanger ben, maar het is allemaal erg onwerkelijk. Heb afgelopen woensdag intake gehad en aan de hand daarvan eerst de datum op 3 januari gezet. Ik denk zelf 29 of 30 december, aangezien ik weet wanneer de bevruchting is geweest. Bij mijn vk doen ze geen echo's, dus ik moet naar het ziekenhuis. Die bellen mij nog om een afspraak te maken. Heb dan op vrijdag 13 juni (ja, hoe bedenk je het!) mijn tweede afspraak bij de vk. Moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar de echo. Dit is mijn eerste zwangerschap. Heb de afgelopen weken wel een aantal kwaaltjes gehad, maar moet zeggen dat ik het idee heb dat het nu weer minder wordt. Ik word daar nu juist heel onzeker van. Hebben jullie dat ook??
Iedereen gefeliciteerd! Ben er gisteravond achtergekomen dat ik zwanger ben, vier dagen overtijd, dus testje gekocht, raak! Had ik niet aan zien komen, want na m'n miskraam slechts één keer 'normaal' ongesteld geweest. Kan dus pas maandag de huisarts bellen, maar ga wel vragen of ik snel terecht kan voor een hcg bloedtest, want twee maanden geleden was het hcg te weinig gestegen, dus vind het wel een fijn idee als dat gecontroleerd wordt. Ik kan me voorstellen dat een echo met 6 weken puur is om ongerustheid weg te nemen, als er bijvoorbeeld in het verleden iets is misgegaan of je echt heel bezorgd bent (en/of pijn hebt). Maar wat ik de vorige keer meekreeg, is dat ze alleen kunnen zien OF er wat zit en soms of het hartje klopt, maar dat dat allemaal geen uitsluitsel geeft, omdat het nog piepklein en erg onduidelijk is.
Von en Rinkeltje ook gefeliciteerd!! Wat spannend allemaal he hihi.. Wij gaan het morgen onze ouders vertellen.. kunnen het niet voor ons houden hihi... wel morgen pas 5 weken, dus ik weet dat er nog veel mis kan gaan... maar toch...