Omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad kon ik kiezen om met 5,7,9,11,12 weken een echo te krijgen. Ik heb daar niet voor gekozen. Heb gekozen voor 7,9,12 weken. Omdat met 5 weken gewoonweg amper wat te zien is en je dan (vind ik persoonlijk) teveel in onzekerheid word gezet. En heb gevraagd om ook zover mogelijk in die weken een ecjo te krijgen dan zie je gewoonweg meer. Ik moet nog 2 weken wachten tot me eerste echo. Best spannend
Wij hebben het ook al aan onze ouders verteld en ook aan een aantal vrienden. Mocht het misgaan dan kunnen zij ons juist dan steunen! Vind het zo spannend!! Hihi..
Mijn ouders, broers, zus en 2 goede vriendinnen heb ik t al verteld, mocht niet van mijn vriend, maar kan echt mn mond niet houden. Dus straks zien we iedereen, mag niemand zich verspreken, spannend haha. 1 juni gaan we het officieel vertellen, nog even geduld
Vorig jaar zijn wij trotse ouders geworden van een flinke zoon, hier hebben we maar liefst 14 maanden over gedaan, wat een hel was dat! En nu... van den eerste al direct prijs JOEPI! zalig om zwanger te worden zonder al die stress ! ! ! En aan al de overige zwangeren hier: PROFICIAT !!!!
Joehoe, gefeliciteerd allemaal! !!! Hier ook zwanger en 10 januari uitgerekend alleen door een nare vorige bevalling word ik met 38 weken ingeleid. Nu al spannend!!! Succes iedereen